Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@07:48:08 GMT

وداع سارا بهمنیار از المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۷۲۲

بانوی کاراته‌کا وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ایران با قبول شکست در سومین مبارزه خود مقابل حریفی از بلغارستان از گردونه رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو کنار رفت. ناطقان: رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است. «سجاد گنج‌زاده»، «سارا بهمنیار» و «حمیده عباسعلی» کاراته‌کاهای ایران در المپیک توکیو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بین، بهمنیار امروز روی تاتامی رفته است و مبارزات عباسعلی و گنج‌زاده روز شنبه برگزار می‌شود.

بهمنیار در دور نخست گروه A وزن منهای ۵۵ کیلوگرم به مصاف «سراب اوزچلیک» نفر اول رنکینگ جهان از ترکیه رفت و پنج بر چهار به برتری رسید.

بانوی گیلانی کاراته ایران در دومین مبارزه برابر «ون تزو یان» ۲۷ ساله و نفر دوم رنکینگ جهان از چین تایپه رفت و عملکرد خوبی نداشت و اسیر ضربلات دست عقب و سریع حریف شد تا با حساب پنج بر یک شکست بخورد.

بهمنیار در سومین و آخرین مبارزه مرحله گروهی خود با «ایوت گورانوا» از بلغارستان که هر ۲ مبارزه قبلش‌اش را با برتری به اتمام رسانده بود روی تاتامی رفت و با نتیجه سنگین پنج بر دو شکست و حذف شد.

در این مبارزه نیز همچون رقابت با حریف چین‌تایپه، «سمانه خوش‌قدم» با کشیدن کارت اشتباه موجب شد تا کارت او برای درخواست ویدئوچک بسوزد. بهمنیار نیز دقایق  همچون مبارزه خود اسیر سرعت حریف شد و برابر ضربات ناگهانی رقبایش، برنامه‌ای برای دفاع نداشت.

با این اوصاف اولین نماینده کاراته ایران در حالی که قرعه خوبی برای رسیدن به مرحله نهایی و کسب مدال داشت از گردونه مسابقات کنار رفت.

تنی چند از مسوولان ورزش کشور با حضور در سالن «نیپون بودوکان» محل برگزاری مسابقات کاراته در المپیک توکیو، شاهد مبارزات بهمنیار هستند.

نتایج گروه نخست وزن منهای ۵۵ بانوان

سارا بهمنیار (ایران) ۵ - سراب اوزچلیک (ترکیه) چهار

ون تزو یان (چین‌تایپه) ۲ - ایوت گورانوا (بلغارستان) ۵

سراب اوزچلیک (ترکیه) یک -  ایوت گورانوا (بلغارستان) ۵

سارا بهمنیار (ایران) یک  -  ون تزو یان (چین‌تایپه) ۵

ایوت گورانوا (بلغارستان) ۵ -  سارا بهمنیار (ایران) ۲

ون تزو یان (چین‌تایپه)  -  سراب اوزچلیک (ترکیه)

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه  دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کا در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می کند.

«سمانه خوش‌قدم»‌ سرمربی تیم زنان است و «شهرام هروی» هدایت تیم کاراته مردان ایران را برعهده دارد. منبع: مشرق برچسب ها: سارا بهمنیار ، المپیک توکیو ، حذف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سارا بهمنیار المپیک توکیو حذف المپیک توکیو سارا بهمنیار چین تایپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی شنیده‌ها حاکی از آن است که فصل جدید «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم با حضور بخشی از تیم بازیگران فصول قبلی به همراه بازیگرانی از مازندران، تا تابستان کلید خواهد خورد که سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حضور ندارند.

عدم حضور سارا و نیکا در فصل جدید پایتخت از این جهت قابل توجه است که گویا انتشار تصاویری از سبک زندگی این دو خواهر دوقلوی ساکن سوئد به مذاق برخی مدیران صداوسیما خوش نیامده و تصمیم به حذف آن‌ها از فصل جدید پایتخت گرفته‌اند.

برخی ادعا‌ها در فضای مجازی از این حکایت دارد که شرط تولید فصل جدید پایتخت حذف سارا و نیکا فرقانی اصل بوده است. شایعه‌ای که تا این لحظه واکنشی از سوی عوامل این سریال و یا حتی مدیران صداوسیما نسبت به آن نشان داده نشده است.

این شایعه زمانی به واقعیت نزدیکتر شد که پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شده‌است که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلو‌های همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

احمدی نیا در رابطه با این استوری گفت: «به دلیل اینکه عضو صنف بودم از من خواسته شد تا این فراخوان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارم و من این کار را انجام دادم و از جزییات خبری ندارم!»

اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه پیشتر آغاز شده، اما به دلیل مسائلی که بین مدیران سیما فیلم و تهیه کننده این سریال بود، حتی رایزنی ساخت فیلم سینمایی فصل هفتم «پایتخت» و اکران نوروزی آن صورت نگرفت و اکنون شاهد فراخوان ساخت فصل هفتم سریال آن هستیم.

پیشتر نیز سارا فرقانی در اینستاگرام خود نوشته بود: «به فضای مجازی توجه نکنید و بدانید که خودم اخبار درست را به شما می‌دهم، در حال حاضر با خبر شدم که ممکن است قصه پایتخت ده سال جلوتر رود و من و نیکا به اقتضای قصه ممکن است بزرگتر شده باشیم، اما هنوز هیچی صد در صد نیست.»

نکته جالب توجه این که برخی رسانه‌ها از نمایش داده نشدن بازپخش فصل ششم این سریال نوشتند. در این خبر آمده بود شبکه «آی فیلم» که از سال گذشته پخش سریال «پایتخت» را شروع کرده بود و فصول مختلف این سریال را به نوبت روی آنتن می‌فرستاد، با پایان فصل پنجم ادامه پخش آن را متوقف خواهد کرد و به جای فصل ششم، سریال «پژمان» را روانه آنتن می‌کند.

باید دید کش و قوس ساخته شدن و نشدن «پایتخت» به کجا می‌انجامد؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟