Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@16:36:08 GMT

مسیرهای منتهی به مجلس مسدود شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۷۲۸

مسیرهای منتهی به مجلس مسدود شد + جزئیات

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از اعمال کلیه محدودیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت : روز پنج شنبه 14 مرداد ماه و بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، محدودیت های تردد در شهر تهران اعمال می گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد : این محدودیت از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و تقاطع اكباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.


سرهنگ موسوی پور افزود : ازسمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه ها و خیابانهای فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می پذیرد .

وی بیان داشت : همچنین از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان 17 شهریور به جنوب صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلیه فرعی های معابر اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود خواهد شد .

وی در پایان از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت ها ( ساعت 13 امروز پنج شنبه ) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری – مصطفی خمینی – ابن سینا – مجاهدین اسلام تردد نکنند .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راهور ناجا تهران پلیس راهور تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است