Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در آیینی با حضور حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور، معاون دفتر مقام معظم رهبری:، استاندار سمنان و نماینده پیشین و جدید ولی‌فقیه در استان معارفه و از خدمات 42ساله آیت‌الله شاهچراغی در سنگر امامت جمعه تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور در این آیین از مردم استان سمنان به عنوان مردمی ولایتمدار، مجاهد و عالم پرور نام برد و با اشاره به خدمات چهل و دو ساله آیت‌الله شاهچراغی در امامت جمعه اظهار کرد: بنده سال‌های سال است که از ارادتمندان حضرت آیت الله شاهچراغی هستم و یاد، نام و حضور در فضای نورانی محضر ایشان همواره برای ما ارزشمند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تواضع، صفا، معنویت و حقیقتا زلال بودن و صداقت آیت‌الله شاهچراغی حس بسیار خوبی برای مردم شریف استان داشته است به ویژگی‌های نماینده جدید ولی‌فقیه در استان پرداخت و افزود: صفا، تواضع، سوابق جهادی و توانایی هایی که خداوند به حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی عطا کردند، انشالله منشا خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود.

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور،بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان استان تاکید کرد و ادامه داد: نجابت، صفا و تیزهوشی جوانان استان سمنان در برابر چشمان ما است و برای آنان آرزوی بهروزی دارم.

حاج علی‌اکبری بر ضرورت توجه بیش از پیش به سنگر نمازجمعه در استان تاکید و خاطرنشان کرد: استان سمنان استانی ولایی و انقلابی است و مردم استان خدمات زیادی به انقلاب در این بیش از چهار دهه داشتند.

به گزارش ایسنا در این آیین با تقدیر از خدمات آیت‌الله شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام مطیعی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معارفه شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور استانی سیاسی امام جمعه سمنان استان سمنان علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه آیت الله شاهچراغی ولی فقیه در استان جمعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد