Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@06:23:52 GMT

دیدار ولایتی با رئیس جریان حکمت اسلامی عراق

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۳۰۷

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عمار حکیم امروز (پنجشنبه) دیدار و در خصوص موضوعات منطقه‌ای و روابط دو جانبه بحث و تبادل نظر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "علی‌اکبر ولایتی" در این دیدار ضمن تاکید بر این که پیوند دو ملت ایران و عراق بر اساس تاریخ، دین، فرهنگ و حسن همجواری است، گفت: استقلال، اقتدار، امنیت و پیشرفت مستمر عراق برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطمئن هستیم زیر سایه مرجعیت این کشور و رهبران و دلسوزان، موفقیت‌های خوبی در انتظار ملت و دولت عراق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عمار حکیم ضمن ابراز خرسندی از ملاقات مجدد با ولایتی گفت: عراق در سایه وحدت ملی و انسجام داخلی همه گروه‌های سیاسی و توجه به رهنمود‌های مرجعیت عالیقدر از ِآینده درخشانی در چارچوب استقلال و عزت ملی برخوردار است.

رئیس جریان حکمت اسلامی عراق افزود: تلاش همه جانبه طیف‌های سیاسی در عراق این است که انتخابات مجلس به موقع و با حضور حداکثری مردم عراق برگزار شود و مجلس آینده بتواند تصمیمات مهمی را برای مصالح آینده کشور و شکوفایی اقتصادی عراق اتخاذ کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین حکیم جهت شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب شب گذشته وارد تهران شد.

 

برچسب ها: علی اکبر ولایتی ، سید عمار حکیم ، جریان حکمت اسلامی عراق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی سید عمار حکیم جریان حکمت اسلامی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند