Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:17:15 GMT

رئیس شورای شهر رودان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۳۲۱

رئیس شورای شهر رودان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر رودان با برگزاری انتخابات داخلی، اعضای هیات رییسه را انتخاب و فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

بر این اساس حسن وطن خواه به عنوان رئیس، عباس جاودان به عنوان نائب رئیس، مصطفی نجفی به عنوان منشی اول، مصیب داوری به عنوان منشی دوم و ولی الله واحدی به عنوان منشی سوم انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات هیات رییسه شوراهای اسلامی بیکاه، زیارتعلی و بالاشهر جغین نیز برگزار شد که به ترتیب رضا روز رخ ، دوست محمد حاجبی و محمود رامشگر به عنوان روسای شوراهای اسلامی این شهرها انتخاب و معرفی شدند.

اعضای شورای اسلامی شهرهای رودان، بیکاه ، زیارتعلی و بالاشهر جغین از امروز به مدت چهار سال فرصت دارند در چارچوب قانون و در سایه وحدت، انسجام، همدلی، کار، تلاش و همت مضاعف و استفاده از ظرفیت عظیم مشاوره، مشورت و هم اندیشی با نخبگان و افراد صاحب نظر و جلب مشارکت مردم ، به برنامه ها و اهداف مورد نظر خود در راستای عمران ، آبادانی و توسعه همه جانبه چهار شهر شهرستان رودان، جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان شورای شهر رئیس جدید شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند