Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@10:38:43 GMT

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۴۱۲

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا امروز در حالی بالا رفت که دلار و سکه ارزان شدند.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۳۲ (یک هزار و هشتصد و سی و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۰۸ درصدی، از ۱,۰۹۸,۹۰۰ (یک میلیون و نود و هشت هزار و نهصد ) تومان به ۱,۰۹۹,۸۰۰ (یک میلیون و نود و نه هزار و هشتصد ) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۷۶۷,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و شصت و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۵۱۰ (بیست و پنج هزار و پانصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۱۸ درصدی، از ۲۵,۰۰۰ (بیست و پنج هزار) تومان به ۲۵,۰۴۶ (بیست و پنج هزار و چهل و شش ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۰,۲۴۸ (سی هزار و دویست و چهل و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۰۴ درصدی، از ۳۵,۵۲۶ (سی و پنج هزار و پانصد و بیست و شش ) تومان به ۳۵,۵۴۱ (سی و پنج هزار و پانصد و چهل و یک ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۲۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۰۰۰ (هفت هزار) تومان معامله شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه در بازار داخلی هم ۳,۰۳۰ (سه هزار و سی ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۰,۳۵۱ (بیست هزار و سیصد و پنجاه و یک ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 11,265,000 (یازده میلیون و دویست و شصت و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۰۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۵,۷۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۷ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۹۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۲۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار تومان رسید که نسبت به روز قبل درصدی داشته دلار در بازار بازار آزاد پنج هزار طلا ۱۸ عیار آخرین نرخ کاهش ۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند