Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ولیپور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست، تا صبح امروز ۱۴ مردادماه، وضعیت سلامت ۵۱۰ هزار و ۸۳۸ نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۹۳  نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید۱۹ به قرنطینه منتقل شدند، گفت: تاکنون ۵۴ هزار و ۹۹۰ نفر هم تست PCR و ۷۲ هزار و ۸۳۴ تست فوری کرونا از مسافران گرفته شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۴۷۱ نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در ۲۸ ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی در ۱۶ استان کشور اجرا شده است.

ولیپور درباره مدت زمان اجرای این طرح گفت: اجرای طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور  تا هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 619057 برچسب‌ها مرزباني كرونا در ايران هلال احمر تست کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني كرونا در ايران هلال احمر تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟

شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ را برای هر زائر ۵۰۰ یورو اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ نیز در این نشست، درباره آخرین روند ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع گفت: عملیات ثبت‌نام حج در استان‌ها نزدیک به پایان است و فرآیند امور اجرایی دریافت روادید زائران حج ۱۴۰۳ تاکنون مطلوب بوده است؛ «رقم طلب» برای ۷۴ هزار زائر حج دریافت شده و دریافت «رقم طلب» بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر هم درحال انجام است و پس از آن، دریافت روادید انجام خواهد شد.

نصرالله فرهمند ـ مدیرعامل موسسه فرهنگی عمره سعادت، که اجرای عملیات عمره را برعهده دارد، درباره برنامه‌ریزی اعزام عمره‌گزاران ایرانی به عربستان قبل و بعد از عملیات حج گزارش داد و گفت: هماهنگی با هواپیمایی در این خصوص انجام شده است و انتظار می‌رود پس از عملیات حج ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های پیش‌بینی شده از ۲۰ ایستگاه پروازی، زائران به دو فرودگاه مدینه و جده (برای عمره پس از حج تمتع) منتقل شوند.

اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بازگشت آن‌ها به کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این بازه قرار است حدود پنج هزار نفر به عمره اعزام شوند. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کم‌تر از ۶ میلیون نفر در نوبت عمره هستند.

عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ نیز قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود و پرواز‌های رفت زائران تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است. سازمان حج و زیارت اعلام کرده است حدود ۹۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

دیگر خبرها

  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی