Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان موارد بستری قطعی را یک‌هزار و ۹۳ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان در کرمان ۶۰۱ نفر، رفسنجان ۸۸ نفر، جیرفت ۲۲۸ نفر، بم ۷۵ نفر و سیرجان ۱۰۱ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را تاکنون 20 هزار و ۹۰۵ مورد اعلام و عنوان کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ مورد بوده است که 130 مورد آن در کرمان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۷ نفر است، افزود: ۱۲ نفر از فوتی‌ها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بودند و مجموع جانباختگان به 3 هزار و ۶۵۵ نفر رسیده است.

شفیعی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان را 454 هزار و 580 دُز و واکسن تزریق شده نوبت دوم را 92 هزار و ۴۲۳

 دُز اعلام کرد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان دانشگاه علوم پزشکی مرگ و میر واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد