Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود برگزاری چهار هفته از لیگ برتر فوتسال پیش از جام جهانی، احتمالا بازیکن جدید به تیم ملی دعوت نمی‌شود. به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این بازی‌ها پس از برگزاری چهار هفته به دلیل اردوهای تیم ملی فوتسال تعطیل خواهد شد.

کادرفنی تیم ملی فوتسال قصد دارد این بازی‌ها را زیر نظر بگیرد اما بر اساس اعلام ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بعید است بازیکن جدیدی در این چهار هفته به تیم ملی دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد ناظم الشریعه در این‌باره به ایسنا گفت: بازی‌ها را نگاه می‌کنیم و آمادگی ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم. اکثر چهره‌های شاخص در تیم ملی حضور دارند یا قبلا دعوت شده و محک خوردند. اگر بازیکن جدیدی چشم ما را بگیرد او را زیر نظر خواهیم داشت و بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت می‌کنیم چون زمان کافی برای دعوت از بازیکن جدید و محک زدنش نداریم. بعد از جام جهانی مسابقات مقدماتی آسیا را داریم که فرصت کافی برای دعوت از بازیکنان جدید و محک زدن آن‌ها هست.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران سیدمحمد ناظم الشریعه ليگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال بازیکن جدید تیم ملی چهار هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

کد خبر 6098776

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند