Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@14:16:11 GMT

فرانسه حریف روسیه در فینال والیبال المپیک شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۰۲۶

فرانسه حریف روسیه در فینال والیبال المپیک شد

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان المپیک توکیو امروز برگزار شد و تیم ملی فرانسه با نتیجه سه بر صفر مقابل آرژانتین پیروز شد. سه ست این مسابقه با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان لورن تیلی به پایان رسید.

جین پاتری ستاره این مسابقه بود و ۱۵ امتیاز برای فرانسه به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه درحالی به فینال المپیک صعود کرد که در مرحله گروهی با سه باخت و فقط ۲ برد به عنوان تیم چهارم از گروهش صعود کرده بود. این تیم در مرحله مقدماتی با نتیجه سه بر ۲ مقابل آرژانتین شکست خورد اما این بار هم آن شکست را جبران کرد و هم نخستین مدال خود را در تاریخ المپیک مسجل کرد.

خروس‌ها پیش از این چهار بار در المپیک شرکت کرده بودند ولی هیچگاه رتبه‌ای بهتر از هشتم نداشتند. این تیم در المپیک ریو در مرحله گروهی حذف شد. بزرگ‌ترین افتخار تاریخ والیبال فرانسه، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۲ است.

فینال والیبال مردان المپیک توکیو، ساعت ۱۶:۴۵ شنبه ۱۶ مرداد بین فرانسه و روسیه برگزار می‌شود. برزیل و آرژانتین هم از ۹ صبح در دیدار رده‌بندی به میدان می‌روند.

فردا در نیمه‌نهایی بخش زنان، صربستان با آمریکا و برزیل با کره جنوبی روبرو می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال المپیک توکیو تیم ملی فرانسه المپیک توکیو تیم ملی فرانسه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آرژانتین با سرمربیگری مارسلو مندز پس از ناکامی در کسب سهمیه مستقیم المپیک در سال گذشته، امسال با تمام قوا برای گرفتن بلیط پاریس به لیگ ملت‌های والیبال خواهد آمد، تا همانند دوره‌های گذشته یکی از دو نماینده آمریکای جنوبی در این تورنمنت معتبر باشد.

*وضعیت خوب در رنکینگ جهانی:
تیم آرژانتین در حال حاضر با 314.35 امتیاز در رتبه ششم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و فاصله خیلی خوبی با تیم‌هایی که سهمیه کسب نکردند دارد و اگر طبق روال فصل‌های گذشته در لیگ ملت‌های والیبال کار کند کار آسانی برای گرفتن سهمیه از طریق رنکینگ دارد.

*جنگ با لیونل مسی والیبال
لوسیانو دچکو کاپیتان و پاسور این تیم ستاره و امید اول آرژانتینی‌ها خواهد بود، او از سال 2006 پیوسته عضو تیم ملی کشورش بوده و یکی از رکوردداران بازی‌های ملی است. دچکو یک هنرمند تمام عیار است و پاس‌های او مثل یک اثر هنری زیباست. دچکو یکی از بهترین پاسورهای تاریخ والیبال است و حتی بسیاری به او لقب لیونل مسی والیبال را داده‌اند. ایران اگر بتواند با سرویس خوب اجازه رسیدن دریافت سالم و رسیدن توپ به دچکو را ندهد شانس زیادی برای پیروزی در این نبرد مهم خواهد داشت. دیگر ستاره‌های این تیم فاکوندو کونته، آگوستین لوزر، مارتین راموس، لوسیانو ویسنتین،  لوسیانو پالونسکی، ازکوییل پالاسیوس و سانتیاگو دانانی هستند.

*حضور در جمع هشت تیم اول هدف آنها:
تیم آرژانتین که معمولا در لیگ ملت‌های والیبال خوب نتیجه نمی‌گیرد این‌بار اما در صدد کسب بهترین نتیجه خواهد بود تا علاوه‌بر صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ ملت‌ها، سهمیه المپیک را نیز کسب کنند. این تیم در دور قبلی در لیگ ملت‌ها در دور مقدماتی پنجم شد و در مرحله یک چهارم مغلوب ایتالیا شد.

*چهارمین بازی ایران برابر این تیم در لیگ ملت‌ها:
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال در شهر ریودوژانیرو باید هفتم خردادماه در مسابقه چهارم خود به مصاف آرژانتین برود که با توجه به عدم کسب سهمیه المپیک این بازی برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود.

با توجه به اینکه رنکینگ آرژانتین بسیار بالاتر از ایران است برد سه بر صفر یا سه بر یک تیم ملی امتیازات فراوانی در رنکینگ به حساب ایران واریز خواهد کرد. در آخرین بازی دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال تیم آرژانتین سه بر دو ایران را شکست داده است.

دیگر خبرها

  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند