Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالدینی فرماندار سیریک پنجشنبه شب در مراسم تحلیف شوراهای شهرهای سیریک و کوهستک ضمن عرض تبریک به منتخبین شوراهای اسلامی، گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای مهم بشری و از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است، ۴۰ دوره انتخابات در کشور برگزار شده که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها امسال در شرایط ویژه ای برگزار شد که آن را متمایز از ادوار گذشته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالدینی افزود: شیوع کرونا مواردی از قبیل مشارکت مردم، همکاری نیروی انسانی را تحت تاثیر قرار داد و برای انتخاب قریب هزار نفر نیروی اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری انتخابات را انجام دادند.

وی عنوان کرد: شما عزیزان باید این نکته را در نظر داشته باشید عرصه ای که در آن قدم نهاده اید بسیارسخت و مشکلات زیادی پیشروی شما می باشد که با همکاری، همدلی و اتحاد می توانید بر این مشکلات فائق شد، که در این راه همه مسئولان شهرستان در راستای قانون با شما همکاری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اعضای منتخب شوراهای اسلامی پس از این جلسه و انتخاب اعضای هیات رئیسه، در اولین جلسه خود سعی نمایند شهردار منتخب خود را انتخاب و به فرمانداری معرفی نمایند تا خللی در امورات مربوط به خدمت رسانی به مردم در شهرداریها پیش نیاید.

در پایان جلسه و پس از رأی گیری مخفی منتخبین شوراهای اسلامی، عباس جمالدینی به عنوان رئیس، مریم آباد به عنوان نائب رئیس، حسن کوهی زاده به عنوان منشی و یوسف محمد حسینی و ابراهیم احمدی به عنوان عضو شورای اسلامی شهر سیریک انتخاب شدند.

همچنین با رأی گیری مخفی منتخبین شوراهای اسلامی، ولید ترکمانی به عنوان رییس، وحید ترکمانی به عنوان نایب رییس، پرویز ناخدایی به عنوان منشی و مهدی حیدری و عبدالله ملاحی به عنوان عضو شورای اسلامی شهر بندر کوهستک انتخاب شدند.

کد خبر 5274756

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سیریک شورای شهر ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا محرم 1400 کرمانشاه گرگان ماه محرم اردبیل واکسیناسیون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان