Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند و انتخاب هیات رئیسه شورا با حضور معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار و اعضای منتخب شورای ششم  در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این آیین بدون حضور رسانه‌ها و در سکوت خبری برگزار شد در حالی که یکی از شعار‌های منتخبین شورای ششم نهاوند تقویت تعامل و ارتباط با رسانه و اطلاع رسانی مستمر و شفاف از فعالیت‌های شورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این جلسه هیات رئیسه سنی شورا تشکیل و اعضا سوگندنامه عضویت در شورا را قرائت کردند و پس از آن با رای گیری، هیات رییسه شورا برای مدت یکسال انتخاب شدند.

برهمین اساس و با برگزاری انتخابات، "صفی‌الله خرم‌آبادی، داوود سلگی، قاسم سیف، مجید پرویزی، عبدالعلی ملکی، مومنعلی دارابی و رضا کرمعلی" به عنوان اعضای هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند در سال اول انتخاب شدند.
گفتنی است با پایان دوره فعالیت شورای پنجم و حسین پور شهردار نهاوند، محمد احمدوند کارشناس امور مالی شهرداری نهاوند بعنوان سرپرست شهرداری نهاوند معرفی شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تحلیف شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا