Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:39:51 GMT

بوستان خضر نبی (ع)قم در یک قدمی افتتاح

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۰۶۷

بوستان خضر نبی (ع)قم در یک قدمی افتتاح

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از  شهرداری قم، در ادامه طرح «قم در مسیر تحول» و افتتاح طرح‌های بوستان ۱۰۰۰ هکتاری، بوستان حضرت خضر نبی (ع) روز یکشنبه ۱۷ مرداد با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

بوستان حضرت خضر نبی (ع) در حدفاصل بلوار شهید آوینی و کوه خضر نبی (ع) با اهداف کلان توسعه فضای سبز تفرجگاهی منطقه، افزایش سرانه فضای سبز منطقه و ایجاد مکانی مفرح برای شهروندان احداث‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به توپوگرافی ویژه و ابعاد منحصربه‌فرد، ایجاد مسیر‌های طولانی و پیوسته پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، امکان اتصال به باغ‌موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و باغ پرندگان، همجواری با کوه خضر نبی (ع) و… اشاره کرد.

همچنین امکاناتی مانند پارکینگ، سکو‌های نشیمن، آب‌نما، نمازخانه، آلاچیق، کمپلکس بازی و ست‌های ورزشی، بوفه تنقلات و سرویس بهداشتی برای این بوستان زیبای شهری در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم فضای سبز قم خضر نبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم