Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@23:48:24 GMT

سرقت خاموش از طلافروشی های فریمان + جزئیات اعتراف

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۲۴۸

سرقت خاموش از طلافروشی های فریمان + جزئیات اعتراف

مرد بدل انداز دستگیر شد. مرد بدل انداز فروشنده طلای قلابی بود. مرد بدل انداز رفتارهای مشکوک داشت. مرد بدل انداز در شهرستان فریمان طلا می فروخت. مرد بدل انداز به جرم خود اعتراف کرد.

 از طلا فروشی که بیرون زد خیلی زود دور شد و قصد داشت تا یک خودرو دربستی بگیرد. کوله‌اش را روی دوشش انداخته بود و زیر چشمی اطراف را می پایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار که از شخصی فرار کند اضطراب داشت.

درست از زمانی که از مغازه طلافروشی بیرون زد، مأموران لباس شخصی به او مشکوک شدند و رفتارش را زیر نظر گرفتند. رفتار مشکوک او موجب شد تا ظن مجریان قانون را برانگیزد و همین شد که مأموران به سراغش رفتند.

قصد داشت تا سوار خودرو دربستی اش شود که تیم انتظامی او را متوقف کردند. با اینکه رنگش را باخته بود اما به گونه ای رفتار می کرد که انگار آب از آب تکان نخورده است. مدعی بود که چند قطعه طلا را به یکی از طلافروشی ها فروخته است و مأموران اشتباهی به او مشکوک شده اند. ضد ونقیض گویی هایش اما موجب شد تا مجریان قانون لوازم همراهش را مورد بازرسی قرار دهند. در این میان چند قطعه زنجیر طلا از داخل ساکش کشف شد. طلاهای کشف شده دارای فاکتور خرید بودند و در نگاه اول هیچ مشکلی نداشتند. اما رفتار مشکوک این فرد مأموران را مجاب کرد تا او را برای بررسی بیشتر به مرکز انتظامی شهرستان فریمان انتقال دهند.

زنجیرهای طلا تقلبی بودند

از آنجا که مظنون جلب شده مدام به بازداشت خود از سوی مأموران اعتراض می کرد و مدعی بود که او را بی هیچ دلیلی دستگیر کرده اند، مجریان قانون در بررسی طلاجات همراه این فرد طبق نظر یکی از طلافروشی ها دریافتند که زنجیرهای کشف شده طلای تقلبی بوده و فاکتورهای خرید آن نیز جعلی هستند.

همین سرنخ موجب شد تا هویت متهم دستگیر شده برای قانون فاش شود. مسئله ای که خیلی زود موجب شد تا مرد جوان به حرف بیاید. او که دیگر راهی جز بیان حقیقت پیش پایش نمانده بود دست از انکار کشید و به فروش سریالی طلای قلابی به جای طلای اصلی به طلافروشی های فریمان اعتراف کرد.

پرونده متهم نیز پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای شهرستان فریمان قرار گرفت.

اعتراف به 8 فقره فروش طلای تقلبی

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی متهم در اظهارات خود تاکنون به فروش طلاجات تقلبی به 8طلافروشی در شهرستان فریمان اعتراف کرده است. سردار ابراهیم قربانزاده ادامه داد: متهم دستگیر شده نقشه خود را با جعل فاکتور خرید یا فروش طلاجات تقلبی عملی می ساخته است که در بازرسی از او چند برگ فاکتور با مهر جعلی کشف شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث طلای قلابی مرد بدل انداز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی گلشیفته فراهانی قیمت سحر قریشی و مهدی طارمی ارشا اقدسی قتل با تبر قتل با تبر در گرگان قیمت دلار شهرستان فریمان مرد بدل انداز موجب شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!