Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:49:57 GMT

مشکل راه دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار حل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۷۲۲۷

مشکل راه دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار حل شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این‌که ۷۵۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان فاقد آسفالت است، هنوز روستاهای بالای ۲۰ خانوار داریم که جاده دسترسی ندارند که زودتر باید این مشکل حل شود.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر دو روزه معاون سازمان راهداری کشور به شهرستان الیگودرز، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان الیگودرز دارای بیش از ۱۲۵۰ کیلومتر جاده بوده که بیش از ۷۵۰ کیلومتر آن خاکی است، در این سفر بر ارائه دقیق آمار و اطلاعات به مرکز جهت تصمیم گیری عادلانه و جلوگیری از تضییع حق و حقوق شهرستان الیگودرز و لرستان تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از آنجایی که شهرستان الیگودرز از لحاظ شاخص برخورداری از آسفالت راه‌های روستایی در استان و همچنین نسبت به بسیاری از مناطق کشور به دلایلی عقب نگه‌داشته شده، در این سفر تأکید شد که این شهرستان در اولویت سازمان راهداری قرار بگیرد.

خدابخشی تصریح کرد: با توجه به اینکه راه‌های شریانی درخصوص روکش آسفالت مورد توجه سازمان راهداری است تأکید شد که محور الیگودرز خمین ازجمله راه‌های شریانی و مورد توجه ویژه آن سازمان قرار گرفته و همچنین روکش آسفالت راه‌های شریانی شهرستان در اولویت قرار بگیرند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ۷۵۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان فاقد آسفالت است، بیان کرد: علاوه‌بر این هنوز روستاهای بالای ۲۰ خانوار داریم که همچنان فاقد جاده دسترسی است که در این خصوص  از وزارت راه برای حل مشکل آن‌ها برنامه می‌خواهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرستان الیگودرز مجلس شورای اسلامی سازمان راهداری محمد خدابخشی راه روستایی شهرستان الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده