Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال رگبار باران در اکثر نقاط کشور طی دو روز آتی خبر داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، کهگلیویه و بویراحمد، جنوب و ارتفاعات غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، ارتفاعات استان‌های مرکزی، بوشهر، کرمان و هرمزگان، دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز شنبه (۱۶ مردادماه) همچنان در این مناطق بارش ادامه داشته و در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب بر شدت آن افزوده می‌شود. روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ مردادماه) آسمان در اکثر مناطق کشور صاف خواهد بود و تنها دربرخی نقاط آذربایجان غربی، آذریابجان شرقی و شمال اردبیل افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان تاکید کرد: روز سه‌شنبه (۱۹ مردادماه) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت. شایان ذکر است طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد بود. در این مدت دریای عمان مواج می‌باشد.

وی در خاتمه درباره شرایط آب و هوایی تهران، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (شنبه۱۶ مرداد) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد و روز یکشنبه (۱۷ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط