Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی بر اساس آخرین امار اعلامی، تعداد کرونایی های استان مرکزی در حال رسیدن به مرکز 80 هزار نفر است.

به گزارش ایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، تا روز گذشته کرونا جان 2282 نفر را در استان مرکزی گرفته و تعداد موارد مبتلا به کروناویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۷۰۹۷۶ نفر رسیده است.

به گفته دکتر جمالیان، از ۴۱۱ موردی که اخیرا به این بیماری مبتلا شده اند، 60 نفر از بیماران در بیمارستان های استان بستری شده اند که  تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۵۱ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز سرپایی پذیرش شده و تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

متاسفانه در حال حاضر ظرفیت مراکز درمانی استان تقریبا تکمیل شده و پرسنل و دستگاه‌ها خسته و فرسوده هستند و جمالیان از مردم خواسته است که در مراسمات محرم و صفر همکاری کنند تا به سلامت معنوی و روحی برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان