Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۰ گفت که محبت مردم به او انگیزه‌ای خواهد داد تا دوباره بجنگد.

حسن یزدانی روز گذشته (پنجشنبه) با شکست در دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم المپیک 2020 توکیو مقابل دیوید تیلور به مدال نقره المپیک رسید.

به گزارش طرفداری، شکست تلخی که برای حسن یزدانی بسیار سنگین بود و باعث شد تا قهرمان کشتی کشورمان از رسیدن به دومین مدال طلای المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران در تاریخ المپیک بازبماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی روز گذشته از شدت ناراحتی، حس و حالی برای صحبت با رسانه‌ها نداشت و تنها اعلام کرد که شرمنده مردم ایران است. او ساعاتی پس از نایب قهرمانی المپیک با انتشار پستی در  اینستاگرام با مردم ایران صحبت کرد.

متن پست یزدانی را در زیر می‌خوانید:

سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران؛
آرزو داشتم امشب با تکرار طلای المپیک بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم، اما شرمنده‌ام که تقدیر اینگونه نشد.
در تمام این سال‌ها همیشه دعای خیر و انبوه محبت‌های شما، موجب انگیزه و دلگرمی من روی تشک بوده و این بار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان‌های پیش رو‌ دل‌تان را شاد کنم.
در پایان از تمام شما عزیزان، دوستان هنرمند، ورزشکار و همه بزرگوارانی که امشب با پیام‌های پرمهرتان این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردید، تشکر و قدردانی می‌کنم.
دوستدار شما، حسن یزدانی.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند

تیم دختران وزنه‌برداری کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری استان، تیم جوانان وزنه‌برداری دختران کردستان در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان همدان برگزار شد، با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره با شایستگی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

نمایندگان کردستان همچنین در بخش نوجوانان نیز موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

این دوره از مسابقات با شرکت ۱۲۶ ورزشکار در ترکیب ۲۸ استان کشور طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت به میزبانی همدان و در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

برای تیم وزنه‌برداری کردستان در بخش نوجوانان «حسنا امیری» با کسب دو مدال طلای دسته فوق سنگین، مقام نخست و عنوان قوی‌ترین دختر رده نوجوانان را کسب کرد و «آرتمیس امانی» نیز صاحب نشان برنز شد.

همچنین در بخش جوانان «مهنا عبدالهی» با کسب سه مدال طلا، مقام قهرمانی را کسب کرد، «کیژان مقصودی» یک مدال طلا و «آنیتا فیضی» نیز یک مدال نقره را برای تیم کردستان به دست آوردند.

تیم وزنه‌برداری استان کردستان با دو ورزشکار در بخش نوجوانان و شش وزنه‌بردار در بخش جوانان با مربیگری «مهسا عبدالملکی» و سرپرستی «شینا امانی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

کد خبر 751588

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر، نام رسول خادم را حذف کرد
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم