Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و محتکران اقتصادی، عوامل انتظامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره اطلاعات آن شهرستان و همچنین پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار ذخیره به میزان ۳۶ هزار تن سیمان و کلینکر شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی این انبار پس از هماهنگی با مقام قضائی، تیم‌های عملیاتی ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام شدند و این انبار را بررسی کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در این عملیات ۱۲ هزار تن سیمان و ۲۴ هزار تن کلینکر احتکار شده کشف شد.

سوسنی عنوان کرد: بنا به اعلام کارشناسان مربوط ارزش سیمان و کلینکر‌های احتکار شده ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

او گفت: با دستور مقام قضائی این انبار مهروموم و پرونده قضائی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبار‌های نگهداری کالا در استان، بیان کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا به شمار می‌رود و پلیس با کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیمان احتکار سیمان پلیس امنیت اقتصادی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود