Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سراسر اندوه محرم و با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، راجع به این دو فریضه مهم الهی گفت: امام حسینی که قرن ها است برای او نه تنها شیعیان بلکه آزادگان جهان گریه و عزاداری می کنند، هدف از قیام خویش را امر به معروف و نهی از منکر بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما انسان ها مصون از خطا نبوده و نیستیم، پس اگر یک نیروی تذکر دهنده و بازدارنده در کنار ما وجود نداشته باشد، فساد جامعه را در بر خواهد گرفت، کما اینکه در برخی نقاط به وضوح می‌توانیم این مسئله را مشاهده کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: اگر به دنبال جامعه ای امن و سالم برای خانواده خود و فرزندانمان هستیم، راهی جز احیای امر به معروف و نهی از منکر، با زبان نرم و خوب نداریم.

وی درباره‌ تحلیف اعضای جدید شوراهای شهر و روستا، بیان داشت: ما ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای اعضای جدید شورای شهر و روستا و سربلندی آن ها در این مسئولیت خطیر، از این اعضای محترم تقاضا داریم که در اولین گام مسئولیت خود که انتخاب شهردار و دهیار است، فارغ از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و شایستگی های فردی، شخص اصلح را به این سمت منصوب کنند.

خطیب جمعه کامفیروز بیان کرد: شورایی ها در طول این ۴ سال نیز باید مدنظر داشته باشند که توقع مردم از آنها، صرف بودجه بیت المال در راه آبادانی شهر و روستا می باشد چرا که مردم نمی پذیرند عده‌ای ۴ سال امور عمرانی و آبادانی شهر و روستا را به دست بگیرند و پس از انقضای این مدت تغییر محسوسی در این جهت مشاهده نشود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مصلحت عمومی امام جمعه کامفیروز حجت الاسلام تقی زاده شوراها امر به معروف شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد