Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:04:24 GMT

قیاسی شانس رسیدن به مدال برنز را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۹۰۷

قیاسی شانس رسیدن به مدال برنز را از دست داد

​با شکست کشتی گیر هند مقابل حاجی علی یف از آذربایجان قیاسی از دور مسابقات کنار‌ رفت.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو، باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند که پیش از این موفق به شکست مرتضی قیاسی شده بود، در دیدار نیمه نهایی برابر حاجی علی یف دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از آذربایجان با نتیجه ۱۲ بر ۵ شکست خورد و به فینال نرسید تا قیاسی هم شانسی برای حضور در جدول شانس مجدد نداشته باشد و از دور مسابقات حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دور نخست مقابل هایتم داخلای از تونس با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند ضربه فنی شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد مرتضی قیاسی المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ کشتی آزاد مرتضی قیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان