Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: شایسته سالاری در انتصابات و واگذاری مسئولیت‌ها به افراد انقلابی، صالح، پاک‌دست، امانت‌دار و با انگیزه سرفصل توسعه همه جانبه کشور است که باید مورد توجه رئیس جمهوری قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: صیانت از مرزهای فیزیکی، اقتصادی، فرهنگی و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی و دفاع از حقوق محرومان نیز از مسائل مهمی است که دولت آینده باید برای تحقق آنها برنامه‌ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اراک اظهار داشت: جان، مال و ناموس ملت به دست مسئولان امانت است و کوچکترین تخطی یک کارمند و یا مدیر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال می برد، بنابراین در واگذاری مسئولیت‌ها به افراد شایسته و توانمند باید دقت شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در آئین تنفیذ رئیس جمهوری حجت را بر همگان تمام کرد و توصیه‌های معظم‌له باید سرلوحه مسئولان دولت سیزدهم قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر چه رئیس جمهوری وظیفه دارد در اسرع وقت نسبت به معرفی اعضای کابینه برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی اقدام کند اما مسئولان کنونی نیز وظیفه دارند تا لحظه آخر به مسئولیت خود عمل کرده و در حل مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی دوره ششم نیز گفت: حرکت در مسیر تحقق اهداف آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در تمامی نهادهای اجرایی برای آحاد مردم مشهود باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی وحدت و یکپارچگی ملی را عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که پیروی از مقام معظم رهبری و پاسداری از خون مقدس شهدا در بین آحاد مردم وجود داشته باشد هیچ گزندی به انقلاب اسلامی نمی‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود نسبت به برنامه‌ریزی برای برگزاری آئین‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز تاکید کرد و گفت: هر جلوه از واقعه عاشورا کلاس درس بزرگ تربیتی است و باید با راهبری درست آیین های سوگ این ایام بستر انتقال مفاهیم ناب و ارزش‏های انسانی و اسلامی را به اقشار مختلف مردم بیشتر فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عزاداران و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید با بینش و بصیرت در این ایام عزاداری کنند و از موارد شبهه ناک و خرافی در آیین ها که آب به آسیاب دشمن می ریزد، بپرهیزند.

نماز جمعه در ۳۲ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات مدیران مسئول آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اراک استان مرکزی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مدیران مسئول اراک انتخابات مدیران مسئول اراک استان مرکزی دولت سیزدهم انقلاب اسلامی دری نجف آبادی استان مرکزی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد

سعید خلجی روز چهارشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، اظهار داشت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کارهای انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی گفت:سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون‌ متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در سطح شهرهای استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

وی به ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، ادامه داد: در زمان حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

خلجی اضافه کرد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه‌ در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون