Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین عبدالهی در خطبه‌ها این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: رهبر معظم انقلاب در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری در انتخابی هوشمندانه شعار مردمی بودن آیت‌ا... رییسی را محور سخنانش قرار داد و بیان کرد دولتی مردمی است که با مردم، در کنار مردم و در میان مردم باشد زیرا مردم به خوبی تشخیص می دهند که کدام مسوول همرنگشان است، کدام مسوول  از جنس خودشان است و از دل و جان با مردم حرف می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مسوولی که در شرایط کرونا که جانش در خطر است دوشادوش مردم در میان مردم حضور پیدا می‌کند با مسوولی که در شرایط  کرونا نه همدوش مردم و نه همدوش کادر پزشکی بود متفاوت است؛ مسوولی که کار جهادی خود را رها نکرده و در سختی‌های روزگار شریک رنج مردم است با مسوولی که با ویدیو کنفرانس پروژه‌ها را افتتاح می‌کند متفاوت است.
وی ادامه داد: مردم ثابت کردند  گفتمان و فرهنگ عافیت طلبانه را قبول ندارند؛ زمانی دولت مردمی است که دولت وفاق باشد، از دوگانه‌های موهوم عبور کند و افراد خدوم را روی کار آورد که امیدواریم چنین اتفاقی در دولت سیزدهم رخ دهد.

امام جمعه موقت دزفول اضافه کرد: یکی از عناصر کلیدی برای مردمی بودن دولت، صداقت مسوولان است؛ هرچقدر مردم فاصله بیشتری بین خود و مسوولانشان بببیند دلسرد می‌شوند؛ مردم باید دولت را محرم اسرار خود بدانند.
وی یکی دیگر از عناصر دولت مردمی را  مبارزه با فساد بیان کرد و گفت: مبارزه با فساد یعنی مقابله پیشگیرانه با زمینه فساد مانند فرار مالیاتی، انحصار بی دلیل در امتیازدهی و سوداگری ناسالم است.
وی افزود: اکنون قیمت هر پاکت سیمان در کشور تا بالای ۱۰۰ هزار تومان رسیده در حالی که قیمت کالاها در کارخانه بسیار کمتر است؛ از چرخه تولید تا مصرف فساد شکل گرفته و رشد یافته که باید از این فسادها پیشگیری شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی ادامه داد:آیت‌ا... رییسی گفته هیچ وقت سفره مردم را شرطی نمی‌کنیم و نان، گوشت و دیگر نیاز مردم را به مذاکرات خارجی گره نمی‌زنیم؛ آنقدر ظرفیت داخل را افزایش می‌دهیم که در هر شرایط سیاسی خدشه‌ای به معیشت مردم وارد نشود.

امام جمعه موقت دزفول با گلایه از مسوولان دولت قبل گفت: نمی‌شود خود را در برابر همه دنیا خوار کنیم و ادعا کنیم  زبان دنیا را بلدیم؛ با ترفند نمی‌توان هشت سال را با مذاکره سپری کرد. اگر ملت ایران از اول می‌دانست که دولت روحانی جز این ترفند دیگری ندارد به طور قطع به این دولت رای نمی‌داد.
وی با بیان اینکه باید با دست پر به میدان آمد و فعالیت کرد  افزود: باید با همه دنیا تعامل، گفت وگو و معامله کرد اما  در صورت مذاکره نکردن با دنیا نیز نباید با مشکل روبه رو شویم.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور شعائر دینی دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور شعائر دینی دزفول ستاد اقامه نماز کشور شعائر دینی دزفول خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند