Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام جمعه خیرآباد گفت: دولت مردمی یعنی دولتی که با مردم قهر نیست در بین مردم است و همراه مردم و برای مردم، خواسته های مردم را می‌داند و برای آن تلاش می‌نماید.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام منطقه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد، اظهارکرد: روز گذشته رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرد و زمام قوه مجریه را رسما بدست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شعار این دولت، دولت مردمی بوده است، مطلبی که در روز تنفیذ از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفت دولت مردمی یعنی دولتی که با مردم قهر نیست در بین مردم است و همراه مردم و برای مردم، خواسته های مردم را می‌داند و برای آن تلاش می‌نماید.
امام جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: متاسفانه در بعضی از دولت ها مسؤلان با مردم بیگانه بودند و مردم برای آنها اهمیت نداشتند و از مشکلات و گرفتاریهای مردم خبر نداشتند، لذا مشکلات متعددی را برای مردم بوجود می آوردند.
طزری گفت: نکته دوم صادق بودن با مردم است، مردم عزیز ما مردم فهمیده و با شعور هستند اوضاع و شرایط را درک می‌کنند و هر کجا نیاز به حضور باشد در صحنه حاضر می‌شوند به شرط آنکه مسؤلان با آنان صادق باشند و مردم احساس کنند آنچه می‌شنوند و می بینند عین حقیقت است.
وی تصریح کرد: آنچه مردم را در طول این سال‌ها رنج میداد وجود فساد در وابستگان دولت یا در بدنه قوه مجریه بود مردم مشکلات را تحمل می‌کنند به شرط آنکه عدالت باشد اما وقتی ملاحظه شود که بعضی از وابستگان اعضای دولت دچار فساد اقتصادی شده اند یا در بدنه دولت در لایه های میانی فساد صورت گرفته تحمل آن برای آنان سخت و دشوار است، لذا از رئیس جمهور دولت سیزدهم  انتظار می‌رود همانطور که در شعارهای تبلیغاتی فرمودند، با فساد مبارزه کنند و آن را در هر کجا که ریشه دوانیده است ریشه فساد را خشک کنند.
خطیب جمعه خیرآباد بیان کرد: ایران اسلامی ما دارای ظرفیت های متعددی است که اگر به درستی از آنها استفاده شود بسیاری از مشکلات قابل حل است به شرط آنکه باور داشته باشیم ما می‌توانیم والا اگر چشم ما بدست دشمنان خود باشد که آنان مشکلات ما را حل کنند و باور به ما می‌توانیم نداشته باشیم یقینا بر مشکلات افزوده خواهد شد.
طزری در پایان اظهار کرد: یکی از این ظرفیت ها وجود 15 کشور مسلمان در همسایگی ما است که متأسفانه سال‌ها مورد بی مهری قرار گرفته شد از این ظرفیت عظیم می توان در صادرات استفاده کرد و مشکل تولید را حل کرد، ما باید باور داشته باشیم که تعامل با دنیا فقط تعامل با آمریکا و سه کشور اروپایی نیست تعامل با دنیا تعامل با همه کشورهایی است که به کشور ما با دیده احترام می‌نگرند.
انتهای پیام/ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مردمی بودن صادق بودن ما می توانیم شرط غلبه بر مشکلات موجود است برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد

محمدرضا کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: طرح فجرانه یک کار تخصصی بعد از طرح عمومی کالابرگ الکترونیکی بود که اجرای آن از سوی دولت سیزدهم با استقبال بسیار بالای مردم همراه شد.

وی اضافه کرد: ثبت ۹۱۴ هزار تراکنش در قالب طرح فجرانه که با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای هر یک از اعضای خانواره مشمول طرح واریز شده بود، سند دیگری از استقبال مردم استان قزوین در اجرای این طرح است.

کریمی با بیان اینکه ۳۲۷ هزار خانوار قزوینی از طرح فجرانه بهره‌مند شدند، ادامه داد: آمار‌های موجود نشان می‌دهد که ۱.۴ همت در سطح استان قزوین فروش کالابرگ داشتیم که رتبه قزوین را در بین استان‌های کشور ارتقا بخشید.

این مسئول بازه زمانی طرح فجرانه را از ۱۸ بهمن ماه گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و یادآور شد: البته هجدهم هر ماه تسویه حساب لازم با فروشگاه‌ها انجام می‌شود و از بیستم اردیبهشت نیز نوبت چهارم طرح آغاز خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین بیان کرد: در مرحله چهارم پس از آسیب شناسی طرح، نواقص و ابهامات موجود برطرف می‌شود تا سطح رضایتمندی بیشتری را بتوانیم در بین شهروندان ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • تنش آبی و نبود صنایع تبدیلی از چالش‌های مهم خدابنده است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر