Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@15:55:43 GMT

آمار کرونا کردستان ۱۵ مرداد؛ ۳ فوتی و ۲۸۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۱۹۰۹

آمار کرونا کردستان ۱۵ مرداد؛ ۳ فوتی و ۲۸۴ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ جمعه ۱۵ مردادماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۸۴ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۸۳ نفر در شهرستان سنندج، ۳۲ نفر در شهرستان سقز، ۳۸ نفر در شهرستان قروه، ۲۵ نفر در شهرستان بیجار، ۲۱ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۰ نفر در شهرستان بانه، ۴۹ نفر در شهرستان مریوان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸۳ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، ادامه داد: هم اکنون ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سه فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۴۱۰ نفر ثابت ماند.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۵۷۸ نفر در شهرستان سنندج، ۱۱۵ نفر در شهرستان مریوان، ۲۵۳ نفر در شهرستان سقز، ۱۱۲ نفر در شهرستان قروه، ۶۲ نفر در شهرستان بیجار، ۸۱ نفر در شهرستان کامیاران، ۷۹ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۰۷ نفر در شهرستان بانه، ۲۰ نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 512705

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان کرونا در کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان وضعیت قرمز کرونا در کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: در فروردین‌ماه ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از رفع تصرف 75 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این میزان قریب به 22 هکتار مربوط به شهرستان سنندج، 15 هکتار مربوط به شهرستان بیجار ، 10هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی در استان است.

حسینی با هشدار به متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: هر گونه تصرف این اراضی و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و منابع‌طبیعی خلاف قانون است و با مرتکبان آن وفق مواد قانونی برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد