Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل کابینه قدرتمند و دارای روحیه جهادی و عملگرای انقلابی گفت: کابینه سیزدهم باید متشکل از افرادی باشد که خود را وقف کشور کند و با هماهنگی و انسجام شرایط را به نفع مردم تغییر دهند.

حسین نوش‌آبادی اظهار کرد: آقای رئیسی پیش از این عنوان کرده که به برنامه‌هایش پایبند خواهد بود، انتظار می‌رود شاهد تشکیل کابینه قدرتمند با برنامه و روحیه جهادی و عملگرای انقلابی باشیم تا بتواند شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رسیدن به این هدف باید افراد توانمند در کابینه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است، نباید به کسانی اعتماد کرد که تجربه کافی ندارند. شرایط اقتصادی کشور به افراد با برنامه، متعهد و با صلاحیت و کفایت نیاز دارد، کسانی که برای برون رفت از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی برنامه داشته باشند و بدانند چگونه می‌خواهند مشکلاتی همچون وضعیت اقتصادی و تورم را ساماندهی کنند، این موضوع احتیاج به کابینه قدرتمند، با تجربه و شایسته دارد که خود را وقف کشور کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت آینده باید قوی، هماهنگ، منسجم و با روحیه انقلابی باشد تا بتواند شرایط را به نفع مردم تغییر دهد، توقع مردم از دولت جدید بسیار زیاد است، در این راه باید سایر بخش‌ها همچون مجلس شورای اسلامی هم با دولت همکاری کند. مجلس ضمن انجام نقش‌های نظارتی و تقنینی‌اش می‌تواند به دولت کمک کند. قوه قضاییه و سایر بخش‌ها هم باید وارد شوند تا مشکلات و بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه شخصی آقای رئیسی و حضورشان در قوای مختلف به ویژه قوه قضاییه اعتقادم بر آن است که مساله‌ی مبارزه با فساد و مقابله با مظاهر فساد در بخش‌های مختلف را دنبال می‌کنند تا گلوگاه‌های فساد را بسته و جلوی مجاری فساد را بگیرند تا دیگر کسی در دولت و بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جرأت سوء استفاده و بهره‌برداری شخصی و جناحی را نداشته باشد. باید منافع شخصی و جناحی کنار گذاشته و به منافع و مسائل مردم توجه شود.

وی در پایان گفت: افرادی باید در کابینه سیزدهم حضور داشته باشند که دنبال باند بازی و جریان حزبی نباشند که این تضمینی برای کارآمدی دولت خواهد بود. دولت کارآمد در سایه دور شدن از تخلفات مادی و گرایشات سیاسی است و این تضمینی برای موفقیت‌اش خواهد بود./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: نوش آبادی باند بازی کابینه سیزدهم جریان حزبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه‌های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نشست تخصصی فعالان حوزه تعلیم و تربیت که با حضور رئیس ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی در محل سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با تبریک هفته و روز معلم به اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم جایگاه خود را یافته و وزارت کشور نیز نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. 

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد.‌ 

استاندار سمنان با اشاره به تجربه موفق مردم سپاری امور گفت: واگذاری امور و برنامه ها به مردم همواره با موفقیت همراه بوده و در زمینه های فرهنگی نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد. 

هاشمی در ادامه با اشاره به توانمندی های غنی نیروی انسانی استان گفت: استان سمنان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی بسیار خوب و ارزشمند است که باید از این توانمندی استفاده کرد. 

وی همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: باید تلاش کرد تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری موفق و اثرگذاری در این خصوص داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.‌ 

هاشمی در پایان سخنان خود با بیان سه مشکل اساسی استان سمنان در حوزه تصادفات، جمعیت و آب گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه است که باید در این خصوص اقدامات موثر و راهبردی صورت گیرد.‌ 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری