Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تبریک به این قشر آورده است: خبرنگاران با هدف اعتمادآفرینی در جامعه در چالش‌ها و بحران‌ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند.

او در این پیام گفت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید «محمود صارمی» ظرفیتی منحصر به‌فرد برای قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که دانستن را حق مردم می‌دانند و مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و برای نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی، چراغ راه جامعه خویش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان ادامه داد: امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان همدان به‌عنوان یکی از استان‌های توسعه‌یافته، حائز اهمیت است.

شاهرخی با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مدیران، خبرنگاران و عکاسان که در همه ایام سال با تلاش بی‌وقفه و فداکاری به خصوص در ایام شیوع کرونا، همگام با کادر بهداشت و درمان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند، تبریک گفت.

او ادامه داد: تلاش و همکاری خوب خبرنگاران در پوشش خبری گسترده انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای جلب مشارکت حداکثری مردم را ارج می‌نهیم و امیدواریم در سایه وحدت، همدلی و همراهی همه مجموعه‌ها و تلاش اصحاب رسانه شاهد خدمت رسانی بیشتر به مردم کشور ایران و استان همدان باشیم.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

در حال حاضر خانه مطبوعات استان همدان دارای ۵۵۵ عضو است که ۳۵۰ نفر از این تعداد خبرنگاران، سردبیران، دبیران سرویس و عکاسان خبری هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار همدان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» روز گذشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

در ادامه کانال تلگرامی دولت بهار فیلمی از ورود احمدی‌نژاد به بوداپست و اسکورت او منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • با مشکلات ناشی از افکار منفی آشنا شوید
  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند