Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@23:56:45 GMT

قدم زدن یک خرس در خیابان‌های شیراز دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۴۱۸۴

قدم زدن یک خرس در خیابان‌های شیراز دردسرساز شد

محیط زیست استان فارس در رابطه به فیلم مشاهده توله خرس در خیابان‌های شیراز توضیح داده که توله خرس مشاهده شده در خیابان قصرالدشت شیراز در اختیار هیچ شخصی نبوده و تحت مراقبت اداره کل حفاظت محیط زیست فارس قرار دارد.

رئیس اداره امور حیات وحش محیط زیست فارس با اشاره به کلیپ منتشر شده از مشاهده یک توله خرس در خیابان قصرالدشت شیراز اظهار داشت: توله خرس مذکور از مدتی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه دست در کلینیک دامپزشکی تحت درمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا جولایی افزود: این توله خرس دو هفته پیش همزمان با تیمار در یک لحظه از کلینیک خارج و سریعاً توسط کارکنان مرکز به کلینیک بازگردانده شده است.

وی اذعان داشت: فیلم مربوط به لحظه خروج حیوان از این مرکز است و خوشبختانه خرس مذکور در اختیار هیچ شخصی نبوده و تحت مراقبت اداره کل حفاظت محیط زیست فارس است.

47231

کد خبر 1542645

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حیوان حفاظت از حیوانات حیوانات وحشی حیوانات خانگی حیوانات اهلی محیط زیست توله خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست