Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:50:40 GMT

بازنشستگان نخبه کشوری در کردستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۴۶۹۰

بازنشستگان نخبه کشوری در کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه شب طی مراسمی به مناسبت ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۱۶ بازنشسته نخبه کردستانی که در سطح کشوری عناوینی را کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان در این مراسم با ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نتوانستیم مراسمی بزرگ در خور شأن بازنشستگان ارجمند استان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدی با اشاره به اینکه کوچک‌ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی هر کشوری خانواده است، اظهار کرد: مهمترین رکن اساسی آن پیشکسوتان و بزرگان هستند که در خانواده نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: در روز شمار تقویم کشورمان به مناسبت‌های مختلف از اعضای خانواده تجلیل می‌شود از جمله روز پدر، مادر، دختر و امروز هم مزین به روز خانواده و تکریم بازنشستگان بوده که این مراسم به همین مناسبت در شانزدهمین بزرگداشت این روز برگزار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان بیان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان ستون هر خانواده‌ای هستند و خانواده به دلیل حضور این عزیزان شکل گرفته است.

احمدی اعلام کرد: هم اکنون ۲۵ هزار و ۴۱۶ نفر بازنشسته کشوری در استان کردستان حضور دارند و خوشبختانه در مهرماه ۱۳۹۹ همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و در حال حاضر میانگین حقوق بازنشستگان بعد از اجرای همسان سازی حدود ۷۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه دو آرزوی دیرین بازنشستگان استان تقریباً محقق شده است، گفت: خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج خوشبختانه احداث و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز نیز حدود سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و بازنشستگان می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را میزان تکریم بازنشستگان عنوان کرد و افزود: مدیر خوب مدیری است که حرمت و تکریم بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهد.

وی عنوان کرد: شاغلین آینده خود را در نحوه برخورد و تکریم و احترام به بازنشستگان می‌بینند و تنها تبعیضی که نارحتشان نمی‌کند تبعیض در نحوه برخورد و احترام و تکریم بیشتر بازنشستگان است چرا که می‌دانند که خودشان زمانی در جای آنها قرار می‌گیرند.

در ادامه این مراسم تعدادی از بازنشستگان شاعر و هنرمند به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان با حضور مسئولین استانی به ۱۶ نفر بازنشسته نمونه و نخبه استان در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثارگری و فداکاری به مناسبت شانزدهمین گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان لوح تقدیر و هدایای تقدیم شد.

کد خبر 5275407

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج استانداری کردستان صندوق بازنشستگی کشوری ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر محرم 1400 ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام کشوری در استان کردستان صندوق بازنشستگی کشوری تکریم بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، گفت: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی