Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جریان بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری استان در رشته‌های راهنمایان تور‌های طبیعت‌گردی، راهنمایان تور‌های ایرانگردی و جهانگردی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و کارشناس ارزیابی طرح تطبیق تاسیسات گردشگری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرکت ۹۳ نفر از استان در این آزمون گفت: از این تعداد ۵۰ نفر در آزمون راهنمایان طبیعت‌گردی، ۹ نفر در آزمون راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، ۳۳ نفر در آزمون مدیریت فنی دفاتر خدما مسافرتی و یک نفر در آزمون کارشناس ارزیابی طرح تطبیق شرکت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بدون هیچ مشکل و نارسایی با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر استان برگزار شد.

فلاحی ارتقای سطح خدمات و توسعه گردشگری استان را از جمله نتایج این آزمون دانست و بیان کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی جزو ضرورت‌ها برای تامین منابع انسانی توانمند و دارای تخصص بوده که انتظار می‌رود به توسعه گردشگری استان بیانجامد.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تخصصی و تربیت نیرو‌های با دانش فنی و خلاق در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های جدی و اساسی برداریم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون سراسری طبیعت گردی گردشگری خدمات سفر گردشگری استان نفر در آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
اسماعیل چمنی گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روز‌های اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.
چمنی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان