Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

خیر خویی آقای احمدخانی 2هزار و 100 بطری آب معدنی 1/5 لیتری به اهالی روستای صوفی کندی بخش فیرورق شهرستان خوی اهدا کرد .

به گزارش خبرگزاری آریا از خوی ، خیر خویی در راستای رسالت انسانی ، همدلی و همیاری  در اقدامی خیر خواهانه 2 هزار و 100 بطری آب معدنی به ارزش بیش از یکصد و سی میلیون ریال به مردم روستای صوفی کندی اهدا کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدخانی خیر خویی گفت : پس از مشورت با مسئولان شرکت آب و فاضلاب خوی آب های اهدایی به روستای صوفی کندی از توابع بخش فیرورق شهرستان خوی اختصاص یافت .

وی در ادامه هدف از این کار را کمک به هموطنان و رضای خدا اعلام کرد و افزود : انسانها باید در شرایط حساس به همنوع خود کمک کنند و در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا این اقدام ضروری به نظر می رسید.

لازم به توضیح است که بعلت کاهش نزولات جوی و گرمای هوا دبی چشمه روستای صوفی کندی کاهش پیدا کرده و جوابگوی نیاز آبی این روستا نیست و این روستا را با تنش آبی مواجه کرده است .

گفتنی روستای صوفی کندی با 35 خانوار و 117 نفر جمعیت از روستاهای تحت پوشش بخش فیرورق شهرستان خوی می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد