Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کاراته از اینکه به همراه بازیکن تیم ملی کاراته عازم رقابت‌های المپیک نشده است، انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته با انتقاد از اینکه چرا به عنوان مربی تیم ملی عازم المپیک توکیو نشده است، گفت: بنده قرار بود به المپیک بروم، حتی کت و شلوار هم گرفته بودم اما متاسفانه یکسری اتفاقات افتاد که من را اعزام نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت بهمن عسگری، از المپیک توکیو به دست مسئولان ورزش بهانه داد تا تعداد اعزامی‌های کاراته را کم کنند.

مربی تیم ملی کاراته افزود: چرا حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس باید برود آنجا ورزشکارش را باد بزند؟ این‌ها وظیفه مربی است. روسای فدراسیون‌ها دیده می‌شوند و باید پرستیژ خود را حفظ کنند. خواجوی ۴ سال به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی کاراته فعالیت می کند و من نیز دو سال و نیم است که در تیم ملی مربی هستم، چرا نباید ما در توکیو کنار تیم باشیم؟

وی خاطرنشان کرد: شهرام هروی تلاش کرد اما سرمربی تیم ملی هم تا حدی زور دارد. یکسری مسائل رخ داد که ما اعزام نشویم. در دوره یک هفته تا ده روز مانده به مسابقات  بازیکن باید به اوج خود برسد و اهمیت خیلی بالایی دارد. مربی و حریف تمرینی باید در این دوره کنار بازیکن باشند اما سجاد گنج زاده در این دوره مهم با شهرام هروی سرمربی تیم ملی تمرین می‌کرد. کاش یکسری مسائل انجام می‌شد تا به کاراته کمک بیشتری شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته المپیک 2020 توکیو حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته تیم ملی کاراته مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند