Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحیمی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر امنیت کامل در مرز ماهیرود به همت نیروهای مرزبانی و ارتش غیور برقرار است و تبادلات طبق روال سابق انجام می‌شود.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: ما در خراسان‌جنوبی مهاجرت افغانستانی‌ها به خراسان‌جنوبی را نداشته‌ایم و این مسئله مربوطه به برخی دیگر از استان‌های هم مرز با افغانستان است ولی در حال حاضر از طریق مرز ماهیرود چنین چیزی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت مهاجرت احتمالی از افغانستان امکانات اسکان در مرز فراهم است، یادآورشد: این موضوع را باید از اداره مهاجرت استانداری پیگیری کرد.

وی افزود: مرز ماهیرود از مرزهای فعال کشور است که حتی در ایام کرونا نیز یک روز تعطیلی نداشته است و امیدواریم در ادامه نیز همچنان پر رونق باقی بماند.

کد خبر 5275391

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک خراسان جنوبی مرز ماهیرود بیرجند ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام مرز ماهیرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد