Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه ۲۶۰ میلیارد ریال پروژه بیمارستانی و درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

دکتر میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در مراسمی که امروز(۱۶ مرداد) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان به منظور افتتاح شش پروژه درمانی و زیرساختی در بیمارستانهای شهدا و حضرت معصومه(س) برگزار شد، با ارائه توضیحاتی پیرامون این شش پروژه، عنوان کرد: این طرح‌ها شامل بازسازی و تجهیز بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت معصومه(س) با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، توسعه و بازسازی NICU این بیمارستان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، بازسازی اکسیژن سازهای دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه(س) هریک با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، راه‌اندازی و تجهیز ماموگرافی بیمارستان حضرت معصومه(س) با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال و بازسازی آشپزخانه بیمارستان شهدا با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع اعتبارات این پروژه‌های افتتاح شده را نزدیک به ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه ۲۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در هیات مدیره تامین اجتماعی کشور مصوب شده، گفت: ۱۶ پروژه با این اعتبارات تعریف شده که بخشی از  آنها امروز افتتاح شد و مابقی نیز در آینده نزدیک یا استارت می‌خورد و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی معتقد است، با جذب این اعتبارات کرمانشاه استان اول یا دوم کشور از نظر جذب اعتبارات خواهد بود.

حجتی‌پور احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های مختلف استان را نیز از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و افزود: برای هرسین سه هزار مترمربع، برای کنگاور ۲۵۰۰ مترمربع و برای بیستون ۶۷۰۰ مترمربع زمین رایگان برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی گرفتیم.

به گفته این مسئول، برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی سرپل‌ذهاب نیز ۵۰ میلیارد ریال بابت خریداری زمین هزینه شده و به زودی ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: به جهت تعداد زیاد بیمه شدگان در سرپل‌ذهاب، تا آغاز به کار درمانگاه ملکی، مجوز درمانگاه استیجاری اخذ شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از دو شیفته شدن درمانگاه تامین اجتماعی اسلام آبادغرب هم خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از این نیز شهرستان‌های جوانرود، سنقر و پاوه(به صورت استیجاری) صاحب درمانگاه شدند.

وی گفت: برای احداث درمانگاه ملکی پاوه نیز ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین شده است.

وی پیش‌بینی کرد کار ساخت درمانگاه‌های در دست احداث نیز ظرف ۱.۵ تا دو سال آینده به اتمام برسد.

حجتی‌پور یکی دیگر از پروژه‌های مهم حوزه درمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه که به زودی آغاز می شود را اورژانس بیمارستان شهدا در فضای ۳۳۰۰ متر مربع و در دو طبقه اعلام کرد و گفت: برای این طرح نزدیک به ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیده شده و این اورژانس به یکی از بزرگترین اورژانس‌های تامین اجتماعی کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تجهیز و نوسازی زایشگاه بیمارستان حضرت معصومه(س) به عنوان بیمارستانی که یک سوم زایمان های کرمانشاه در آن صورت می گیرد و همچنین احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه(س) را نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه سازمان تامین اجتماعی استانی اجتماعی بیمارستان حضرت معصومه س درمانگاه تامین اجتماعی احداث درمانگاه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند