Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ورزشکار سیاهپوست آمریکایی توانست مدال طلای المپیک توکیو را در کشتی به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تامیرا منسا استاک با کسب مدال طلای وزن ۶۸ کیلوگرم کشتی آزاد زنان در المپیک اولین زن سیاه‌پوستی شد که به این مقام می‌رسد. شور و شوق بی‌حد و حصر او باعث شده است در المپیک طرفداران زیادی پیدا کند و دنبال‌کننده‌های جدیدی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشد

تامیرا پس از فینال کشتی در حالی که پرچم آمریکا را دور شانه‌هایش پیچیده بود با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: احساسی عالی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشق اینم که نماینده آمریکا باشم، عاشق زندگی در این کشورم. عاشقشم و خیلی خوشحالم که می‌توانم نماینده آمریکا باشم. عاشقشم!

وی مدتی بعد به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که هم به خود افتخار کرده و هم به حریفش، بلسینگ آبورودودو از نیجریه، چون می‌دانسته است هر کدام پیروز شوند، اولین زن سیاه‌پوستی خواهند بود که به جایزه اول در این ورزش می‌رسند و این‌گونه تاریخ‌ساز می‌شوند.

تامیرا در ادامه گفت: این موی طبیعی را ببینید. واقعا ببینید! از قصد موهایم را توپی هم درست کردم تا ببینند که این‌کار را هم می‌توانند بکنند. او افزود که می‌خواهد زنان جوان ببینند که می‌توانی بی‌خیال باشی و خوش بگذرانی و قوی و سخت و سخت باشی و کشتی‌گیر باشی.

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا المپیک کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد