Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران در نخستین روز کاری خود با حضور در جمع پرسنل بهشت زهرا(س) گفت: اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری در مورد تغسیل متوفیان کرونایی در سازمان بهشت زهرا(س) انجام شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام سید محمدآقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از سالن پذیرش عروجیان و تطهیرکنندگان گفت: مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از همان ابتدای شروع بحران کرونا با روحیه جهادی در شرایطی که همه جا صحبت از دوری و حفظ فاصله از بیماران مبتلا به کرونا بود با تمام وجود این بحران را مدیریت کردند و امر تطهیر و تکفین این عزیزان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از خدمات پرسنل این سازمان در بحران کرونا تصریح کرد: فتوای مقام معظم رهبری در همان ابتدای بحران باعث شد تا برای نخستین بار تطهیر متوفیان کرونایی در کشور صورت بگیرد و با همت و ایثارگری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و نیروهای جهادی بود که اجرای حداکثری فتوای مقام معظم رهبری در مورد تغسیل متوفیان کرونایی در سازمان بهشت زهرا(س) انجام شد.

آقا میری ضمن مقایسه مصداق روایتی قدسی در مورد خلوص اعمال و سنجش اعمال در پیشگاه خداوند متعال با کار و خدمت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: در بحران کرونا بسیاری در حوزه‌های مختلف برای مقابله با این ویروس در تلاش هستند، اما جهاد و همت پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) قابل مقایسه با هیچ کجا نیست و بهشت زهرا(س) در کنار کادر درمان در نوک پیکان مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارد.

وی اضافه کرد: ما حسرت می‌خوریم از اینکه نمی‌توانیم در کنار شما خدمت کنیم شما در فضایی قرار گرفته‌اید که جایگاه مقدس و با ارزشی است و کسانی که از خارج مجموعه بهشت زهرا(س) به خدمات شما نگاه می‌کنند از بزرگی و عظمت کاری که شما انجام می‌دهید آگاه می‌شوند.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از قبول زحمت حجت الاسلام آقا میری برای حضور در سالن‌های تطهیر در نخستین روز کاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای اسفند 1398 بیش از 525 روز است که وارد بحران غیرقابل تصور و بی‌سابقه‌ای به نام کرونا شده است و پرسنل بهشت زهرا(س) از همان ساعات اولیه در کنار مردم داغدار حضور داشتند و در شرایطی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان دفن اموات کرونایی به یک مشکل و چالش بزرگ مدیریتی تبدیل شده بود اما به حول و قوه پروردگار و با تلاش پرسنل ایثارگر بهشت زهرا(س) تا این ساعت تمام متوفیان کرونایی شهر تهران با تکریم رتق و فتق شده‌اند. پرسنل بهشت زهرا(س) هم قسم شده‌اند که تا آخرین توان در کنار خانواده‌های داغدار باقی بمانند.

آمار کرونا در ایران| فوت 458 نفر در 24 ساعت گذشته

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهشت زهرا بهشت زهرا پرسنل سازمان بهشت زهرا س متوفیان کرونایی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند / حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق در میدان باشد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت