Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) در آخرین روز بازی‌های المپیک توکیو، مبارزات اوزان به اضافه ۶۱ کیلوگرم زنان و به اضافه ۷۵ کیلگرم مردان برگزار می‌شود که «حمیده عباسعلی» و «سجاد گنج‌زاده» نمایندگان کشورمان هستند.

بر این اساس، عباسعلی دارنده ۲ مدال نقره و برنز جهان و پنج طلای آسیا در گام نخست از گروه B وزن به اضافه ۶۱ کیلوگرم زنان برابر «لامیا ماتوب» نماینده ۲۹ ساله الجزایر و نفر ۲۳ رنکینگ جهان قرار گرفت و با ارائه مبارزه‌ای هوشمندانه به برتری چهار بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی در دومین رقابت خود برابر «النا کوئرچی» از سوییس ایستاد و برخلاف مبارزه نخست، عملکرد ضعیفی داشت و اسیر مبارزه نزدیک و هوشمندانه نماینده سوئیس شد و چهار بر صفر شکست خورد.

بانوی باتجربه کاراته ایران در مبارزه سوم که اهمیت بسیار زیادی داشت برابر «فریال عبدالعزیز» از مصر ایستاد و در حالی که ۶ بر ۳ عقب بود با استفاده از ضربات بالا موفق شد این مبارزه نفس‌گیر با با برتری ۹ بر ۷ برنده شده و در آستانه صعود قرار بگیرد.

عباسعلی در چهارمین و آخرین مبارزه مرحله گروهی خود که برنده آن راهی مرحله نهایی می‌شد، «گونگ لی» از چین را پیش‌رو داشت و در این مبارزه هم با حساب هشت بر چهار شکست خورد تا او نیز دست خالی توکیو را ترک کند.

عباسعلی در حالی که از نظر قامت برتری خاصی نسبت به حریف داشت اما از لحاظ تکنیکی، استفاده به موقع از فنون بسیار ضعیف بود و با ترس مبارزه می‌کرد. همچنین سمانه خوش‌قدم همچون بازی‌های قبلی بازهم برای استفاده از ویدئو چک کارت اشتباه کشید.

عباسعلی که در جریان این مبارزه حرفی برای گفتن نداشت در یک دقیقه پایانی از ناحیه زانو مصدوم شد.

با این اصاف تیم بانوان ایران متکشل از سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی با عملکردی ضعیف به کار خود پایان داد. «سارا بهمنیار» دیگر نمانیده کاراته ایران بود که روز پنجشنبه به مصاف حریفان رفت و در مرحله گروهی حذف شد.

گنج‌زاده نیز از دقایقی در مرحله گروهی وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم مردان روی تاتامی می‌رود.

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کار در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

«سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم زنان است و «شهرام هروی» هدایت مردان کاراته ایران را برعهده دارد.

نتایج گروه B وزن به اضافه ۶۱ زنان تا این لحظه

لامیا ماتوب از الجزایر یک - الینا کوئرچی از سوئیس ۲

گونگ لی از چین صفر  -  فریال عبدالعزیز از مصر چهار

حمیده عباسعلی از ایران چهار - لامیا ماتوب از الجزایر صفر

فریال عبدالعزیز از مصر ۳ (برنده با قانون سنشو) -  الینا کوئرچی از سوئیس ۳

گونگ لی از چین چهار -  لامیا ماتوب از الجزایر صفر

حمیده عباسعلی از ایران چهار -  الینا کوئرچی از سوئیس صفر

حمیده عباسعلی از ایران ۹  -  فریال عبدالعزیز از مصر ۷

گونگ لی از چین یک -  الینا کوئرچی از سوئیس یک

فریال عبدالعزیز از مصر صفر  -  لامیا ماتوب از الجزایر صفر

حمیده عباسعلی از ایران  -  گونگ لی از چین

برچسب‌ها حمیده عباسعلی سمانه خوش‌قدم المپیک توکیو شهرام هروی فدراسیون کاراته پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیده عباسعلی سمانه خوش قدم المپیک توکیو حمیده عباسعلی سمانه خوش قدم المپیک توکیو شهرام هروی فدراسیون کاراته حمیده عباسعلی از ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد. در جدال حساس‌تر تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم بایرلورکوزن بود که با ۲ گل شکست خورد.

 رمی‌ها تا قبل از اشتباه آماتور کارسدورپ کاملا بر بازی سوار بودند، اما در دقیقه ۲۸ با اشتباه مدافع هلندی، لورکوزن توسط فلورین ویرتز به گل رسید. بعد از این گل لورکوزن بهتر بازی کرد و در دقیقه ۷۳ با گل آندریش اختلاف را دو برابر کرد.

پس از گل دوم رم چند موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را سردار آزمون که از دقیقه ۷۹ به زمین آمد از دست داد و دیگری را تامی آبراهام در دقیقه ۹۴ را به شکلی عجیب گل نکرد.

تیم شکست ناپذیر ژابی آلونسو حالا با فتح المپیکو، شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار این مرحله، مارسی فرانسه و آتالانتای ایتالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا اسکاماکا آتالانتا را پیش انداخت، اما امبمبا ۱۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۲۰ بازی را مساوی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیدار برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی