Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه از ۶۱۰ شهروند خرم آبادی کلاهبرداری کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر،گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان قیمت برای خانواده های کم بضاعت مبلغی را از آنان دریافت می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطر نشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری ۷ متهم را در سطح شهرستان "خرم آباد" شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیار کمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را  از شهروندان دریافت و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان خواهند داد و با این روش از مال باختگان از ۱۰ میلیون ریال تا ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۰۰ میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی ۶۱۰ مال باخته در این رابطه، تصریح کرد: ۷ نفر از اعضای باند کلاهبرداری به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

✅فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، گفت: شهروندانی که شکایتی در این خصوص دارند، می توانند به پلیس آگاهی لرستان واقع در خیابان پارک صخره ای مراجعه کنند.

 

✅سردار الهی در پایان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار که خط قرمز پلیس مبارزه بی امان با متقلبان و سودجویان است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و گول افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس جهیزیه خرم آباد تهیه جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی