Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفین در صدد امضای قراردادی جدید در تورین هستند.

این روزها شایعات زیادی پیرامون آینده پائولو دیبالا منتشر می شود. چند هفته پیش نیز اعلام شد خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا به زودی در تورین حضور خواهد داشت تا در رابطه با آینده موکل خود با سران یوونتوس مذاکره کند.

در همین راستا امروز فوتبال ایتالیا به نقل از توتومرکاتو، مدعی شده است سران یوونتوس امروز با ایجنت پائولو دیبالا دیدار می کنند و آماده هستند تا مذاکرات برای یک قرارداد جدید را در ورزشگاه آلیانز آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن آرژانتینی در ژوئن 2022 به پایان می رسد و مذاکرات قرارداد در اواخر فصل 2019-20 آغاز شده است، زمانی که این بازیکن 27 ساله موفق به کسب عنوان MVP شد.

خورخه آنتون نزدیک به 10 روز پیش وارد ایتالیا شده است اما به دلیل رعایت قوانین مجبور به حضور در قرنطینه بود تا امروز که بتواند با سران بیانکونری دیدار کند. گفته می شود با تغییر مربی یووه و حضور دوباره آلگری روی نیمکت احتمال تمدید قرارداد دیبالا خیلی بالاست و خود بازیکن نیز تمایل به ادامه حضور در تورین دارد. رسانه ها ادعا می کنند که دو طرف در این جلسه مورد مدت زمان قرارداد جدید و بند فسخ احتمالی، به علاوه توافق اقتصادی شامل پاداش ها صحبت خواهند کرد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون در کنار خواننده مشهور + عکس

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229378 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس