Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۶۱+ کیلوگرم کاراته بانوان کشورمان در مسابقت المپیک توکیو به دلیل مصدومیت صعود از دور گروهی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، در روز پایانی رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰، از صبح امروز مسابقات رشته کاراته آغاز شده است و دو نماینده کشورمان به رقابت با حریفانشان می‌پردازند. پیش از سجاد گنج زاده در وزن ۷۱+ آقایان، حمیده عباسعلی در وزن ۶۱+ بانوان به میدان رفت و به رقابت با حریفان خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی که ابتدا موفق به شکست حریف الجزایری و سپس برابر حریف سوئیسی شکست خورده بود؛ با برتری مقابل حریف مصری در یک دیدار نزدیک به غلبه در بازی پایانی نیاز داشت تا صعودش از گروه دوم به دور حذفی را نهایی کند.

ورزشکار کشورمان در بازی پایانی به مصاف گانگ ‌لی از چین رفت و با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و با دو برد و دو باخت از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. این شکست برای عباسعلی در حالی رقم خورد که او دقیقا زمانیکه برای جبران نتیجه مانند مسابقه حریف مصری تلاش می‌کرد دچار آسیب دیدگی شد. آسیب دیدگی عباسعلی به مصدومیت دو سال پیش او مربوط می‌شد.

کاپیتان تیم ملی کاراته زنان ایران، در فینال لیگ برتر کاراته‌وان اتریش و در سه ثانیه پایانی مبارزه با نماینده ایتالیا دچار مصدومیت شدید زانو شده بود. هرچند این مصدومیت باعث نشد عباسعلی دست از تلاش بردارد. او در پایان توانست با برتری برابر حریفش مدال طلای جهان و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند. بعد از معاینه پزشکان، مشخص شد رباط صلیبی حمیده عباسعلی پاره شده است. از همین رو عباسعلی به آلمان سفر کرده و جراحی‌اش را در شهر هانوفر انجام داد و پس از آن به ایران بازگشت تا روند درمان را طی کند. 

او با وجود شرایط سخت کرونا و عمل جراحی آمادگی‌اش را دوباره به دست آورد و با شرایط آمادگی کامل به مسابقات المپیک رسید اما در بازی پایانی مرحله گروهی امروز هنگام حمله برای جبران نتیجه که ۵ بر سه به سود حریف بود، از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و مشخص شد که نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد.

او با این شرایط به بازی ادامه داده و نزدیک به یک دقیقه با وجود وقفه‌های ایجاد شده مقابل حریفش مسابقه داد هرچند طی چند مرتبه بازی به دلیل شرایط آسیب دیدگی‌اش همچنین از ناحیه دندان و بینی متوقف شد. از دست دادن شانس صعود به دور بعدی با وجود مصدومیتی که امروز برای بانوی المپین کشورمان رخ داد موجب شد او پس از پایان مسابقه به شدت ناراحت شده و نتواند مانع از احساساتش شود.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو مصدومیت حمیده عباسعلی المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ حمیده عباسعلی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد

نماینده ژاپن با قضاوت علیرضا فغانی، شکست بازی رفت را جبران کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد