Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا کنون بالغ بر ۳۰۰ نفر از رانندگان بخش برون شهری استان بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

فروغ فاریابی افزود: بر اساس اولویت و زمان بندی اعلامی از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور نزدیک به ۳۰ هزار راننده بخش برون شهری استان آذربایجان غربی که دارای که دارای کارت هوشمند فعال هستند در نوبت دریافت واکسن بیماری منحوس کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان ارومیه با بررسی و نظارت بر روند واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری استان اظهارکرد: واکسیناسیون این بخش از قشر زحمت کش جامعه از ۱۳ مرداد ماه سال جاری آغاز شده و روزانه حداقل یکصد نفر از رانندگان بر علیه بیماری منحوس کرونا واکسینه می شوند.

فاریابی گفت : با افزایش متصدیان واکسیناسیون روزانه تعداد بیشتری از رانندگان واکسینه خواهند شد و امید می‌رود در مدت کوتاهی بتوانیم واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری دارای کارت هوشمند فعال را به اتمام برسانیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان،این مقام مسئول در پایان با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری اعلام کرد : رانندگان از قشر های آسیب پذیر جامعه هستند که در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و واکسیناسیون این قشر می‌تواند نقش بسزایی در ایمن سازی آنها و در نتیجه عدم کندی و رکود در صنعت حمل و نقل و لجستیک را ایفا کند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رانندگان بخش برون شهری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی