Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:57:07 GMT

شیائومی باز هم اول شد/ اپل و سامسونگ عقب ماندند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۸۷۰۷

شیائومی باز هم اول شد/ اپل و سامسونگ عقب ماندند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، شرکت شیائومی چین توانست در ماه ژوئن 17.1 درصد بازار فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را از آن خود کرده و از این منظر با پشت سر گذاشتن سامسونگ و اپل اول شود. فروش این شرکت در همین مدت 26 درصد رشد کرده است.

بنا به اعلام موسسه کانتر پوینت، سهم سامسونگ و اپل نیز در ماه ژوئن به ترتیب 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 و 14.3 درصد بوده است. به طور کلی در سه ماهه دوم سال 2021 شرکت شیائومی پس از سامسونگ دومین عرضه‌کننده بزرگ گوشی تلفن همراه در جهان بوده است.

گزارش کانتر پوینت می‌افزاید: فروش شیائومی افزایش یافته اما سامسونگ کاهش فروش را تجربه کرده است. البته ممکن است این روند موقتی بوده و دلیل کاهش فروش سامسونگ شکل گرفتن موج دوباره شیوع کرونا و اعمال قرنطینه در ویتنام بوده است؛ چراکه این کشور یکی از تامین کنندگان قطعات گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود.

سامسونگ گفته که انتظار می‌رود در آینده نزدیک شرایطش به حالت طبیعی بازگردد.

شیائومی در اصل به دنبال این است که با عرضه گوشی‌های ارزان قیمت سهم بیشتری را از بازار به دست آورد. این شرکت ابتدای سال جاری با عرضه دو مدل با مشخصات فنی بالا تلاش کرده تا به رقابت با گوشی‌های رده بالای سامسونگ و اپل بپردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامسونگ اپل تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!

ایتنا - شرکت اپل به کاربران آیفون هشدار داده که باید هنگام شارژ گوشی‌های هوشمند خود نکات ایمنی را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است آتش‌سوزی، برق گرفتگی یا آسیب جدی رخ دهد.
بر اساس جزییات منتشر شده در وبسایت پشتیبانی اپل، این شرکت فناوری از کاربران خواسته است که آیفون، آداپتور یا کابل شارژر را هرگز زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهند زیرا این کار می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه و بروز حادثه شود.

اپل تاکید کرده آیفون، آداپتور و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد.

این هشدار به ویژه زمانی اهمیت می‌یابد که کاربران قصد خوابیدن یا قرار گرفتن در شرایطی را دارند که نمی‌توانند افزایش دمای گوشی را متوجه شوند.

براساس توصیه‌های ایمنی اپل، کاربران باید همواره از آداپتورها و کابل‌های اصلی این شرکت برای شارژ آیفون استفاده کنند. محصولات شرکت‌های ثالث و ارزان‌قیمت ممکن است استاندارد لازم را نداشته و خطرآفرین باشند.

اپل همچنین هشدار داده است که کابل‌ها یا شارژرهای آسیب دیده یا مرطوب می‌توانند باعث آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی یا دیگر اموال شوند.

این اقدام اپل در پی گزارش‌های متعددی درباره گرم شدن بیش از حد آیفون‌ها حین شارژ صورت گرفته است. چنین وضعیتی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

با افزایش نگرانی‌ها درباره ایمنی محصولات فناوری، شرکت‌های بزرگ ناگزیرند دستورالعمل‌های لازم را برای استفاده ایمن از دستگاه‌های هوشمند منتشر کنند.

دیگر خبرها

  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)