Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "سیدسعید شاهرخی" روز شنبه در  ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اظهار داشت: کمیته امنیتی و اجتماعی ذیل مجموعه ستاد کرونا پیشنهادهای سازنده در این زمینه را بررسی و برای ارایه به ستاد ملی، جمع بندی کند.

وی با اشاره به صحبت های رییس جمهوری در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ارایه طرح و پیشنهاد برای تسریع و بهبود روند فعالیت ستاد در راستای مهار ویروس، تاکید کرد: همدان از استان های پیشگام در ارائه پیشنهادهای سازنده به ستاد ملی کرونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اظهار داشت: نقطه نظرات به صورت مکتوب تا فردا تحویل این کمیته شود و با تشکیل جلسه ای موارد جمع بندی و تا روز دوشنبه برای ستاد ملی کرونا ارسال شود.

استاندار همدان افزود: در صورت لزوم می توان شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی و طرح جامع هوشمند را نیز بررسی و  راهکارهایی مرتبط برای بازنگری و به روز رسانی موارد را برای ارایه به ستاد ملی تهیه و تدوین کنیم.

شاهرخی اظهار داشت: در شرایط فعلی حمایت از کادر درمان به خصوص حمایت های مالی و پرداخت به موقع حقوق، کارانه، اضافه کار و مطالبات معوقات این تلاشگران عرصه سلامت، امری بسیار مهم و ضروری است.

وی گفت: عادی انگاری موضوع مهم شیوع ویروس و ابتلا به کرونا  در واقع نقطه مقابل اقناع افکار عمومی است به این معنا که هنوز برخی افراد با گذشت  یک سال و نیم از اپیدمی کرونا و مرگ شمار زیادی از مردم، شرایط را باور نداشته و توجهی نیز به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

استاندار همدان با بیان اینکه اطلاع رسانی و اقناع سازی بر برخوردهای قهری مقدم و ارجح است، گفت: البته مدارا با ناقضان دستورالعمل ها و برخورد با تساهل به معنای رها کردن کار نیست، بلکه باید اقدامات نظارتی همچنان با قویت و جدیت پیگیری شود.

وی افزود: به رغم  توصیه و اخطارهای قانونی مبنی بر عدم برگزاری تجمع و پرهیز از حضور در اجتماعات، برخی افراد همچنان نسبت به این موارد بی توجه هستند که باید با قانون شکنان برای حفظ سلامت مردم، برخورد شود.

جتماع در صورت بی توجهی برخورد لازم صورت گیرد همچنین نباید شاهدبرگزاری مراسم ترحیم در مساجد، شلوغی پارک و بوستان ها باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه برای مهار کرونا نمی توانیم شهر را تعطیل کنیم، گفت: اما می توان مانع از برگزاری تجمعات و فعالیت تالارها برای برگزاری مجالس عزا و عروسی و همچنین محدودیت تردد و حضور در پارک ها و تفرجگاه ها شد.

شاهرخی تصریح کرد: موج جدید شیوع ویروس کرونا(نوع دلتا) از نظر سرایت پذیری و گستردگی در مقایسه با پیک های گذشته بسیار خطرناک تر  است که گذر از این شرایط مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم و دستگاههای مسوول است.

به گزارش ایرنا، تمامی ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.



 

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران،پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص نوار غزه از جمله مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی و محاکمه سران جنایتکار این رژیم ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان استتقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز  اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادهای امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی