Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: تیر ماه سال جاری ۸۶ درصد از درخواست‌های مردمی ثبت و بیش از ۱۱ هزار مشکل شهری و شهروندی توسط این مرکز حل و گره‌گشایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری مشهد، کاظم پورکویر، اظهار کرد: در تیرماه سال جاری، حدود ۶۲ هزار ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه، با مرکز ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از ۴۵ هزار مورد به تماس ورودی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تماس ۴۵ هزار و ۶۲۸ شهروند و زائر با مرکز ۱۳۷، افزود: بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی توسط کارشناسان ۱۳۷ در لحظه تماس پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ در بخش‌های مختلف، بیش از ۹۷ درصد از درخواست‌های شهروندان طی ۷۲ ساعت اولیه پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت معابر، رفع سد معبر و مرمت و روکش آسفالت معابر، مه‌مترین و پرتکرارترین درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی تیر ماه ۱۴۰۰ بوده است.

کد خبر 512923

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامانه ۱۳۷ کلانشهر شهر مدیریت شهری کلانشهر مشهد شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!

روزنامه کیهان در مطلبی که در ستون کیهان و خوانندگان منتشر شده است خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجابها شد.

این روزنامه نوشت: از فراجا درخواست می‌شود بساط سلبریتی‌هایی راکه با گردن کلفتی به دنبال ترویج بی‌حیایی هستند، با قدرت و بدون مماشات جمع کند. مردم همه پای کار هستند و اتفاقا همه دوست دارند بیشتر با سلبریتی‌های مروج بی‌بندوباری و فساد برخورد بشود.

از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند