Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@15:29:32 GMT

گلایه «محمدحسین لطیفی»از کارگردان دودکش

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۴۷۱

گلایه «محمدحسین لطیفی»از کارگردان دودکش

دوستان من بدانید که بیش از ۲۰ شب است که ایمیل‌ها و پیام‌های گله و شکایت شما برای من می‌رسید، اما صبوری کردم و هیچ نگفتم.

به گزارش مشرق،"محمدحسین لطیفی" کارگردان سریال «دودکش»، در یادداشتی، اعتراض خود را نسبت به ساخت "دودکش ۲" بدون اجازه وی به عنوان صاحب اثر اعلام کرد.

لطیفی نوشت :

 اگر مقصر بودم قطعا پوزش می‌خواستم از همه عزیزان بیننده، اما دوستان من بدانید که بیش از ۲۰ شب است که ایمیل‌ها و پیام‌های گله و شکایت شما برای من می‌رسید، اما صبوری کردم و هیچ نگفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شاکرم "دودکش ۲" که با همه عوامل قبلی و بی من، با زحمات عزیزان دست‌اندرکار ساخته شد را دیدم و به همه آنها خدا قوت می‌گویم.خدا قوت، اما بینندگان محترم نیک بدانید بالغ بر ۱۰ سال است که برای احیا و قانونمند کردن قانون کپی رایت یکه و تنها در تمامی مجامع سیاسی و قانون‌گذار کشور تلاش کردم، اما غافل بودم که تلاشم از اساس بیهوده بود، چون از ماست که بر ماست.وقتی همه دوستان من چه بازیگران محترم و عزیز، دست‌اندرکاران پروژه و مدیر محترم شبکه و ریاست صداوسیما در کنار هم این کار را بدون صاحب اصلی آن روی آنتن بردند، مرگ کامل و حتمی قانون کپی‌رایت را در ایران اعلام کردند.

حسرت من نساختن فصل سه سریال "دودکش" ـ نیست.گله من تلاش بیهوده برای احیای قانون کپی‌رایت است که دیگر پس از این امیدی بدان ندارم.

در پایان می‌گویم زنده‌باد همه عوامل سازنده "پایتخت" که اینگونه حرمت می‌شناسند.برای "بهمن گودرزی" عزیزم که می‌خواهد فصل سوم "ساخت ایران" را بزودی در مرگ قانون کپی رایت بسازد، پهلوان بعدی خداقوت... ."سامان مقدم" عزیز دلم قدردانت هستم که قبل از بستن قرارداد "قلب یخی ۳" تلفنی از من اجازه گرفتی، درود بر تو و درود بر تو "تهمینه میلانی" عزیز که "آتش بس ۲" را بدون بازیگران فصل قبل ساختی و موفق‌تر بودی، درود بر سازندگان اثر نه غاصبان آن.
عزیز گرامی من "برزو نیک‌نژاد" (کارگردان محترم) این پروژه خود می‌داند که در روزگاری نه چندان دور از عزیزان درجه یک من بوده قبل از این نیز قانون کپی‌رایت را زیر پا گذاشته و فصل دوم "ساخت ایران" را هم بدون هیچ اجازه‌ای مکتوب انجام داده بود... .خداقوت پهلوااااان نیک‌نژاد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو محمدحسین لطیفی قانون کپی رایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود

روز معلم در ژاپن هر روز گرامی داشته می‌شود زیرا احترام ویژه‌ای برای قشر معلم در این کشور وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، جشن گرفتن روز معلم در ژاپن معنایی ندارد، چراکه در این کشور پیشرفته در اقتصاد، علوم و فناوری، معلمی معتبرترین حرفه و معلم محترم‌ترین فرد است. در واقع در ژاپن هر روز به نوعی روز معلم است و هیچ کشور دیگری به‌اندازه ژاپن به معلمان خود احترام نمی‌گذارد.

معلمان ژاپنی ارزش والایی دارند و بسیار مورد احترام هستند. کارآفرینان و فروشندگان ژاپنی از حضور معلمان در فروشگاه‌های خود بسیار خوشحال می‌شوند و آن را افتخاری برای خود می‌دانند. مردم این کشور حتی افراد مسن در اقدامی برای نشان دادن احترام به معلمان در وسایل‌نقلیه عمومی صندلی‌های خود را به اشخاص شاغل در این رشته می‌دهند و مغازه‌های اختصاصی برای معلمان وجود دارد که می‌توانند کالاها را در آن با قیمت‌های پایین‌تر خریداری کرد. به همین ترتیب در این کشور امتیازهای ویژه‌ای تنها برای معلمان ارائه می‌شود.

معلم، محترم‌ترین فرد و والاترین مقام در ژاپن

نهایت احترام ژاپنی‌ها نسبت به معلمان در اقداماتی هم‌چون اختصاص جایگاه‌های ویژه در حمل‌ونقل عمومی دیده می‌شود. علاوه بر این معلمان ژاپنی برای تهیه بلیط برای هر نوع حمل‌ونقل نیازی به حضور در صف ندارند.

احترام به معلمان از افتخارات افرادی محسوب می‌شود که همراه با آن‌ها در یک محیط قرار می‌گیرند و به این ترتیب همکاری با معلمان را نوعی امتیاز ویژه در نظر میگیرند. با این حال این کشور مراسمی ویژه در اول اکتبر برای ادای احترام به مربیان و معلمان خود برگزار می‌کند که ویژه کسانی است که به سن ۱۰۰ سالگی می‌رسند. دولت طی این گرامیداشت، یک فنجان نقره یادبود به هر یک اهدا می‌کند.

کد خبر 749597

دیگر خبرها

  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم