Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرماندار استهبان با یادآوری دستاوردهای جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد مولود انقلاب با برخورداری از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد همواره توانسته انقلابی عمل کند و انقلابی بماند.

احمدرضا کمالی سروستانی، شنبه ١٦مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی و با اشاره به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: قطعا جهاد دانشگاهی همانند سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۰، کمک موثری به جهش تولید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید علم دانش بنیان و فناورانه بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی، به ویژه در توسعه اشتغال جوانان نقش بزرگی داشته است و با بهره گیری از استعدادهای جوان در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه خودباوری و بهره‌مندی از توان دانش داخلی منشا رشد و توسعه همه‌جانبه می باشد که می توان کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد، گفت: در این بین جهاد دانشگاهی توانسته علوم و فن آوری روز دنیا را به خوبی در مراکز علمی خود پایه‌گذاری و با نگاه ارزشی و جهادی مراتب علمی را در حوزه‌های پزشکی، سلول درمانی، فنی مهندسی، علوم انسانی و توسعه فرهنگی و تبدیل علم به ثروت بر اساس مزیت‌های منطقه‌ای به خوبی محقق کند.

کمالی سروستانی سالروز تأسیس جهاددانشگاهی را به همه دوستداران علم و فرهنگ کشور به ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی در شهرستان استهبان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: همچون گذشته شاهد پیشرفت، توسعه و خودباوری و خود کفایی در جهاد دانشگاهی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرستان استهبان جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴