Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله از سوی صهیونیست‌ها یک فکاهی و یک جوک بیشتر نیست و آنها خود به خوبی این مسئله را می‌دانند.

وی افزود: امروز مقاومت در همه منطقه نفوذ کرد و صهیونیست‌ها  وقتی می‌خواهند حتی به مقاومت لبنان نیز حمله‌ای داشته باشند، با کلی محاسبات این کار را می‌‌کنند، ولی باز هم سخت‌ترین و محکمترین پاسخ‌ها را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها باید بدانند که تهدید آنها علیه جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون بی‌فایده بوده از این پس هم بی‌نتیجه و بی‌فایده خواهد بود. 

وی گفت:‌ این قبیل تهدیدات از سوی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران و کشیدن پای شورای امنیت به این مسئله و امثال این اقدامات کارهایی نیست که جمهوری اسلامی ایران را بخواهد از ادامه مسیرش باز دارد.

وی افزود: در طول این چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی هیچ‌گاه با هیچ تهدید از مسیری که در پیش گرفته عقب ننشسته و تغییر مسیر نداده است و  حتی جنگ هشت ساله علیه ایران نیز نتوانست در این مسیر تغییری ایجاد کند چه رسد به تهدید و فشار و امثال آن. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امروز مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده و آمریکا چاره‌ای جز خارج از منطقه ندارد و همانطور که می‌بینید نیروهایش را از افغانستان خارج کرده و در عراق هم مجلس این کشور مصوبه گذرانده و دولت عراق هم تأکید کرده که آمریکا باید نیروهایش را از این کشور خارج کند. 

گلرو در پایان گفت: دیگر چیزی از این رژیم باقی نمانده و مقامات آن تنها حرف می‌زنند و فضاسازی می‌کنند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: عباس گلرو جمهوری اسلامی ایران صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید