Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:07:04 GMT

۱۸۸ پروژه مدرسه سازی در استان همدان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۷۸۶

۱۸۸ پروژه مدرسه سازی در استان همدان فعال است

به گزارش ایرنا «محمدحسین مرادی» روز شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح‌های اداره کل نوسازی مدارس این استان، افزود: سال گذشته نزدیک به ۸۹ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و ۱۲ میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی برای تکمیل طرح های عمرانی این اداره کل واگذار شد.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده، ۱۷ طرح عمرانی در فضایی به مساحت ۱۳هزار متر مربع و با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به بازدید خبرنگاران از پنج طرح در دست ساخت این اداره کل، عنوان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد موسی پور، به عنوان حیات طیبه شهرک شهید مدنی محسوب می شود و با اعتبار پنج میلیارد تومان نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت ساخت دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیتی شهرک مدنی، از سال ۱۳۹۸ آغاز به ساخت یک مدرسه ۲۴ کلاسه در این منطقه کردیم و این ساختمان آموزشی در دهه فجر بهره برداری می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان بیان کرد: فاز سوم حیات طیبه میرسیدعلی همدانی نیز در ۱۲ کلاس و با زیربنای ۲ هزار و ۵۶۵ متر مربع، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و برای بهره برداری کامل از آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی مجتمع آموزشی استثنایی همدان گفت: این مجتمع با ۱۸ کلاس در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۴۴۰ متر مربع با توجه به نیاز دانش آموزان جامعه هدف در حال ساخت است.

مرادی ادامه داد: ۹ میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع اختصاص یافته است که تاکنون نزدیک به چهار میلیارد تومان آن پرداخت و پنج میلیارد دیگر باقی مانده است.

وی اضافه کرد: این مدرسه کلاس هایی ویژه دانش آموزان اوتیسم دارد و نزدیک به ۲ میلیارد تومان از اعتبارات آن از طریق بنیاد برکت تامین شده است.

مرادی تاکید کرد: در روند اجرای طرح های عمرانی، همه طراحی‌های سازه، معماری و آزمایشگاه توسط همکاران در اداره کل نوسازی انجام شده و به طور کامل خودکفا هستیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: از سال ۱۳۸۵ تاکنون نزدیک به ۲۰۰ طرح عمرانی با ۷۰۰ کلاس درس توسط این اداره کل ساخته شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۲، هزار و ۴۵۰ مدرسه با هفت هزار کلاس درس را در زمینه سرمایشی و گرمایشی استاندارسازی کرده ایم.

استان همدان بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ مدرسه دارد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور همدان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور همدان میلیارد تومان استان همدان کل نوسازی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان

محمد قویدل در گفتگو با ایسنا افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • خبرنگاری که معلم شد
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند