Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جلسات توجهی مسئولین هیئت‌ها و مداحان در خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های محرم سال جاری با محور تکریم شعائر دینی و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار می‌شود، بیان‌کرد: در موضوع تعظیم شعار دینی امسال تمام هیئت‌ها و دستگاه‌ها و نهادها پای کار برای فضاسازی شهری پای کار خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با تأکید با اینکه بر روضه‌های خانوادگی (و نه خانگی) در محرم توصیه می‌کنیم، ادامه‌داد: به واسطه شیوع کرونا شاید نتوانیم در ایستگاه‌های صلوانی چای و شربت توزیع کنیم ولی می‌توانیم اقلام بهداشتی را توزیع کنیم.

وی افزود: در ایام محرم از فضای مجازی نیز برای پخش برنامه هیئت‌ها و نشر محتواهای فرهنگی تولید شده استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی دسته روی هیئت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها در محدوده محله خود هیئت بلامانع است، گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی بسیاری از ظرفیت‌های حضور مردمی در برنامه‌های فرهنگی فراهم شده است.

رضایی در برنامه‌های تبلیغی از ظرفیت شعرا و سخنرانان اهل سنت نیز استفاده خواهیم کرد، اظهارکرد: در فضای مجازی دو هشتگ «نسل حسینی» و «ایران مشکی پوش» را خواهیم داشت.

وی شعار محرم امسال را «زیر علمت امن ترین جای جهان است» اعلام کرد و گفت: یک پرچم ۷۰۰ متری با محتوای این شعار در بالاترین نقطه بیرجند در روز یکشنبه ۱۷ مرداد برافراشته خواهد شد.

کد خبر 5275928

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضایی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ماه محرم ویروس کرونا شورای شهر ماه محرم واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون ایلام خراسان جنوبی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)