Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:14:26 GMT

ممنوعیت خروج کالاهای اساسی بدون مجوز از استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۹۹۳

ممنوعیت خروج کالاهای اساسی بدون مجوز از استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در نامه ای به کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالای استان اصفهان، اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل کالای استان اصفهان و کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران استان اصفهان خواستار پیشگیری از خروج و قاچاق کالاهای اساسی و ضروری از استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه آمده است: با توجه به نامه ارسالی از فرمانداری اصفهان به منظور پیشگیری از خروج و قاچاق کالاهای اساسی و ضروری از سایر مبادی استان، این موضوع به کلیه مجموعه صنفی زیرمجموعه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و همچنین رانندگان اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در این نامه خاطرنشان کرده است: حمل کالاهای مورد نظر به خارج از استان اصفهان از تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز لازم از مراجع ذی‌صلاح است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان کالاهای اساسی ممنوعیت حمل و نقل مهدی خضری استان اصفهان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟